Crusader Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 Love! Men seriöst, dom kan inte ha packat det nu? Eller? Jag har också svårt att tro det. De har ju precis börjat med beta testningen för multiplayer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 Jag har också svårt att tro det. De har ju precis börjat med beta testningen för multiplayer. Det har väl inte börjat än. Sitter här med en Crackdown exemplar med Halo 3 betan.. Nån som vet nåt datum??? Men dom har väl gjort askarna så sen är det bara att kasta in skivorna eller så var det bara en prototyp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 Det har väl inte börjat än. Sitter här med en Crackdown exemplar med Halo 3 betan.. Nån som vet nåt datum??? Men dom har väl gjort askarna så sen är det bara att kasta in skivorna eller så var det bara en prototyp? I USA så har de redan börjat om jag har uppfattat det rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 I USA så har de redan börjat om jag har uppfattat det rätt. NAE, MÅ DOM BRINNA... Jag vill också spel. Då dörjer det säkert inte länge tills man får se Halo 3 filmer från betan då?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 Jag kan inte spela betan ändå eftersom jag inte har XBox Live Gold längre. Varför kan inte M$ göra som Sony och göra Multiplayer spelande gratis??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 Jag kan inte spela betan ändå eftersom jag inte har XBox Live Gold längre. Varför kan inte M$ göra som Sony och göra Multiplayer spelande gratis??? För då skulle dom inte tjäna något på det precis som Sony. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Jag kan inte spela betan ändå eftersom jag inte har XBox Live Gold längre. Varför kan inte M$ göra som Sony och göra Multiplayer spelande gratis??? Och Sony kommer inte att ha samma tjänster har jag hört. Men jag håller med om att 599:- är lite väl saftig för 1 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Och Sony kommer inte att ha samma tjänster har jag hört. Men jag håller med om att 599:- är lite väl saftig för 1 år. Kunde vart mycket värre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Kunde vart mycket värre... Jo, stämmer. I huvudet så jämnförde jag nästan med WOW. men dom tar ju 250:- för 2 mån. och det på ett år blir det ju ca 1500:- . Och det man får av Xbox Live (med Xbox 360) är rätt så mycket ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Och Sony kommer inte att ha samma tjänster har jag hört. Nja, förutom inga achievements så har Sony typ samma tjänster. Buddy list, parties, clans, stats, persistent experience levels och en robust lobby. För att inte tala om Home där man kan springa omkring i en stad och ragga upp andra som vill spela med en eller chatta eller gå på bio och kolla video klipp. Plus att man kan ladda ner allt gratis matrial eller köpa allt direkt. På XBox 360 behöver man Gold för att kunna köpa eller ladda ner vissa nerladdningsbart matrial också. (Det hade jag ingen aning om så jag blev rätt sur när mitt Gold tog slut och jag inte längre kunde ladda ner DLC som jag kunde innan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Vapen? Jag sökte runt lite och så hittade jag ett vapen bland Halo 3 bilderna? Den ser ut som Assult Rifel i 1:an, som även skulle åter finnas i Halo 3. Sökte mer men hittar inge? Nån annan som vet? En av bilderna på Vapnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Vapen? Jag sökte runt lite och så hittade jag ett vapen bland Halo 3 bilderna? Den ser ut som Assult Rifel i 1:an, som även skulle åter finnas i Halo 3. Sökte mer men hittar inge? Nån annan som vet? En av bilderna på Vapnet Ähm.. Jag förstår inte frågan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Ähm.. Jag förstår inte frågan. Jo, det jag menar är det någon ANNAN som vet vad det är för nåt. Ett pris, En fan-sak eller nåt man får med Legendary pack? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Jo, det jag menar är det någon ANNAN som vet vad det är för nåt. Ett pris, En fan-sak eller nåt man får med Legendary pack? Det är la någon som har haft tråkigt och gjort den där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Det verkar som om att gamla goa Zanzibar kommer att finnas på Halo3 med. Klicka här. Och den riktiga halo3 betan kommer den 16maj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Det verkar som om att gamla goa Zanzibar kommer att finnas på Halo3 med. Klicka här. Och den riktiga halo3 betan kommer den 16maj. Hoppas att Blood Gulch är med i H3. Bästa banan i Halo: CE och Halo 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Hoppas att Blood Gulch är med i H3. Bästa banan i Halo: CE och Halo 2. Tror det ska komma "liknande" versioner. Har också för mig att dom banorna man har sett bilder på är dom som ska finnas på betan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Lite nya bilder från några MP banor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 (redigerad) Lite nya bilder från några MP banor. Var? :'( Redigerad 1 maj, 2007 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Var? :'( Va fan.. Dom är borta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts