Merkky Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Damn jag vill ha Halo 3 nu!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 (redigerad) Jag kanske ska beställa Halo 3 Legendary Imören. Men det är så dyrt. Undrar om det är värt 1400 spänn för ett spel. Men det är ju HALO3 så det får kosta vad det kostar. Här är iaf lite info om HALO3 legendary edition. ``klicka här´´ Redigerad 5 februari, 2007 av Alftakillen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Jag kanske ska beställa Halo 3 Legendary Imören. Men det är så dyrt. Undrar om det är värt 1400 spänn för ett spel. Men det är ju HALO3 så det får kosta vad det kostar. Här är iaf lite info om HALO3 legendary edition. ``klicka här´´ Själv skaffar man nog bara Collectors Edition. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 6 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2007 Själv skaffar man nog bara Collectors Edition. Ord. Fast, DVDn med alla Halo Cutscenes i hd kvalitét vore ju inte så dåligt. Men 1400? Låter sämre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 6 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2007 Det kommer väl vara en STOR FET BOX... Inte som "Halo 2: CE" där det var en plåt ask.. AAAhhh.. Orka vänta till november!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Det kommer väl vara en STOR FET BOX... Inte som "Halo 2: CE" där det var en plåt ask.. AAAhhh.. Orka vänta till november!!! (:!!! Tar hellre bara en sådan som det var till Halo 2: CE. Känns överdrivet med en hjälm eller plåtlåda (ála Gudfadern till 360). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Tar hellre bara en sådan som det var till Halo 2: CE. Känns överdrivet med en hjälm eller plåtlåda (ála Gudfadern till 360). Men då får man inte alla extra filmer från Halo:ce/Halo 2 i HD... Man vill ju ha så mycket info som möjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Men då får man inte alla extra filmer från Halo:ce/Halo 2 i HD... Man vill ju ha så mycket info som möjligt Om jag vill se dom så startar jag Halo 1/2 helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Om jag vill se dom så startar jag Halo 1/2 helt enkelt. Men man får ju mer än bara dom 2 spelen sekvenser. Det var lite mer plus. Och allt var i HD format. OCh nu minns jag att man får RedvsBlue avsnitt också.. Tror det var alla eller nåt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Men man får ju mer än bara dom 2 spelen sekvenser. Det var lite mer plus. Och allt var i HD format. OCh nu minns jag att man får RedvsBlue avsnitt också.. Tror det var alla eller nåt.. Dom har jag redan. Men jag gör som jag vill. Jag tänker inte köpa hjälmen p.g.a. att jag tycker det är nördigt nog att köpa spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Dom har jag redan. Men jag gör som jag vill.[/b] Jag tänker inte köpa hjälmen p.g.a. att jag tycker det är nördigt nog att köpa spel. Klart.... Men om man är som jag (och mina många av kompisar) så tänker man satas mycket på Halo och dess efter gångare... Do.c är jag mer kritisk emot Halo wars... Aja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Klart.... Men om man är som jag (och mina många av kompisar) så tänker man satas mycket på Halo och dess efter gångare... Do.c är jag mer kritisk emot Halo wars... Aja.. Ja usch för Halo Wars. Halo Wars sabbade den MEST efterlängtade modden till C&C Generals ZH. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Ja usch för Halo Wars. Halo Wars sabbade den MEST efterlängtade modden till C&C Generals ZH. Det värsta är ju att det är till Xbox 360. Konsoll!!! usshh.. inte äns gjord av Bungie... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Äh, prata bajs. Jag tror Halo Wars kommer bli väldigt bra, och om det är på 360 eller inte skiter jag i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Äh, prata bajs. Jag tror Halo Wars kommer bli väldigt bra, och om det är på 360 eller inte skiter jag i. Hoppas kan man ju alltid... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Nya bilder på imba utgåvan av Halo 3. http://www.fz.se/bildarkiv/images/Halo_3__Xbox_360_/H3_LegendaryEdition03_tif_jpgcopy.jpg http://www.fz.se/bildarkiv/images/Halo_3__Xbox_360_/H3_LegendaryEdition02_tif_jpgcopy.jpg http://www.fz.se/bildarkiv/images/Halo_3__Xbox_360_/H3_LegendaryEdition01_tif_jpgcopy.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 (redigerad) Nya bilder på imba utgåvan av Halo 3. *BILDER* Hahahaha.. Är hjälmen en ask för spel?!?!?! Lol, då kan inge i familjen hitta mitt så kallat "KNARK"... Undrar om visiret är "realtime reflexing" Redigerad 8 mars, 2007 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Loading.se presenterade nyss att spelet förpackas nu. Men om de packar ner det nu, varför måste vi vänta tills hösten??? Måste vara som Loading skrivit fel och menar att förpackningen är klar. Kolla bilderna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 Loading.se presenterade nyss att spelet förpackas nu. Men om de packar ner det nu, varför måste vi vänta tills hösten??? Måste vara som Loading skrivit fel och menar att förpackningen är klar. Kolla bilderna! Gaah jag får känslan av att jag vill köpa båda versionerna ju haha (:!!!, aja legendary lockar mest iallafall (:!!!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 Love! (:!!! Men seriöst, dom kan inte ha packat det nu? Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts