Alle090 Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 M$/MS duger bra. Du fattade vilka jag menade. Så när blev du ens mamma? Har du inge vettigt att säha så säg inge alls. Det hade varit annourlunda om du inte hade föstått... Sry för Offtopic på detta otroliga spel Topic. BTW: Vet nån när man kan regga sig till Beta testare i Europa?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Nån gång till våren har det sagts. Föresten '*' efter ett namn betyder oftast Copyrights på internetspråk där man inte har möjligheten att lägga till C eller R märket. Kan också betyda att det ordet/bokstaven har en speciell betydelse än vad den annars brukar betyda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Sju minuters video av Halo 3 på Marketplace! Endast i staterna för tillfället, imorrn får resten den. Jag har laddat ner 22% av den. Kolla HaloSweden.com:s Halo 3-tråd i forumet för lite mer fakta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 (redigerad) Du fattade vilka jag menade. Så när blev du ens mamma? Har du inge vettigt att säha så säg inge alls. Det hade varit annourlunda om du inte hade föstått... Sry för Offtopic på detta otroliga spel Topic. BTW: Vet nån när man kan regga sig till Beta testare i Europa?!?! Sen du började skriva med rött. Redigerad 20 december, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 (redigerad) M$/MS duger bra. För dig kanske. Förstår du inte annars?? Älskade 7 minuters filmen. Bra att dom tänker på sånna saker.! Redigerad 20 december, 2006 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Nån gång till våren har det sagts. Föresten '*' efter ett namn betyder oftast Copyrights på internetspråk där man inte har möjligheten att lägga till C eller R märket. Kan också betyda att det ordet/bokstaven har en speciell betydelse än vad den annars brukar betyda. Ok, men ni fattade vad/vilka jag menade? Mission Complete! Sju minuters video av Halo 3 på Marketplace! Endast i staterna för tillfället, imorrn får resten den. Jag har laddat ner 22% av den. Kolla HaloSweden.com:s Halo 3-tråd i forumet för lite mer fakta. Vaaa!!!! får tanka när jag kommer hem!!!! Sen du började skriva med rött. 1990! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Skulle inte den där 7 minuterstrailern komma idag? För jag kollade precis och den fanns inte med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Skulle inte den där 7 minuterstrailern komma idag? För jag kollade precis och den fanns inte med. Jag såg den igår.! Eller var det nåt annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Jag såg den igår.! Eller var det nåt annat? Tja, jag vet inte. Var den 7 minuter lång och var om HALo 3? Jag snackar XBox Live nu. Kunde inte hitta den på nätet heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Tja, jag vet inte. Var den 7 minuter lång och var om HALo 3? Jag snackar XBox Live nu. Kunde inte hitta den på nätet heller. Jag har inte sett någon på Xbox Live men dock så finns det en ny på FZ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Tja, jag vet inte. Var den 7 minuter lång och var om HALo 3? Jag snackar XBox Live nu. Kunde inte hitta den på nätet heller. Den fanns att ladda hem på HaloSweden.com... 7 min lång och handlade mest om hur dom utvecklat Brutes. Det gick att se den direkt på sidan, men det fanns en torrent också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Undra när dom kommer sluta kalla allt för pre-alpha-material. Dagen innan dom släpper spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Den fanns att ladda hem på HaloSweden.com... 7 min lång och handlade mest om hur dom utvecklat Brutes. Det gick att se den direkt på sidan, men det fanns en torrent också. Menar ni den här?? Et u Brute? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 (redigerad) Amerikanska armén testar Halo 3. http://www.kotaku.com/gaming/halo-3/bungie...lo-3-225264.php Jag gillar denna bilden http://www.younewb.com/yn/wp-content/uploads//2006/12/cowboy31.jpg Redigerad 2 januari, 2007 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Amerikanska armén testar Halo 3. http://www.younewb.com/yn/wp-content/uploads//2006/12/cowboy31.jpg Iiik, Assault Rifle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 (redigerad) Amerikanska armén testar Halo 3. http://www.kotaku.com/gaming/halo-3/bungie...lo-3-225264.php Jag gillar denna bilden http://www.younewb.com/yn/wp-content/uploads//2006/12/cowboy31.jpg Haha. USA:s Arme' spelar Halo 3... Goa bilder..... Kommer ihåg att Halo 1 fick lite klago mål från (Tror) USA:s arme för att dom marinerna i Halo 1 betedde sig inte alls som proffs... EDIT: DEt finns ju förFAN Videos på Halo 3 Gameplay!!!!!!!!!!! Här EDIT 2: Var inte så långa men nåt.... Redigerad 2 januari, 2007 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Menar ni den här?? Et u Brute? Halo 3: Planet of the Apes någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Halo 3: Planet of the Apes någon? Vad menar du? Att filmens namn heter så? BTW: Nån här med 360 som har kunnat tanka den filmen från Live. Jag hittar den inte... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Vad menar du? Att filmens namn heter så? BTW: Nån här med 360 som har kunnat tanka den filmen från Live. Jag hittar den inte... :'( Nej... Fattar du inte så fattar du inte. Live with it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Nej... Fattar du inte så fattar du inte. Live with it. Nae, jag hängde med i morse. Var för trött igår..... Haha... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts