Boomer Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Haha, jo, det är faktiskt det man fruktar att man blir, utifall han skulle ta av sig hjälmen. Jag kan inte ens föreställa mig honom utan hjälm, men jag vill fortfarande se honom utan... men jag vet inte vad jag egentligen tror jag kommer se. Kanske så här; Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Kanske så här; Och det vore ju inte ett dugg komiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Jag skulle inbte bli besviken så länge det är så som Bungie har tänkt hans utseende. Hade varit värre om nån annan avslöjar hans utseende. Dessutom, vi vet hur han ser ut som barn och det kan ju inte vara så stor skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Har du läst dom? Nope, men jag känner en hel del som har som har berättat. HaloSweden har massa info om typ allt som rör "Halo-verse". Rekommenderas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 (redigerad) Och felaktiga sådana. Bungie har förklarat det som att detta är sista delen i HALO-triologin men bara början i MC sagan. HALO 3 är alltså slutet på allt vad HALO-ringar heter men inte på MC och de andra karaktärerna som kommer vara med i fler spel. De kommer bara inte heta HALO efter det här. Ok, JAA:. Mer MC... Men skulle dom inte skapa en "Halo baserad" MP spel utan story?!?!? Aja. gött.. Tycker ändå det är synd att detta är det sista spelet i HALO serien.. :'( Kanske så här; *BILD på flintis* LOL, det vore roligt att se BW i MC-dräkt. Nästa "Die hard". Men, tänk va hemskt om MC bara är en unge som på filmen. fast med styltor! Redigerad 11 december, 2006 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Men, tänk va hemskt om MC bara är en unge som på filmen. fast med styltor... ...och en sjuhelvetes basröst för att vara den åldern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 ...och en sjuhelvetes basröst för att vara den åldern. Röst förvrängare. Man kan ju köpa såna så man kan låta som Dark Vader. "Luke,I am your Mother". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Jo, tänk er MC med pipig röst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 (redigerad) Jo, tänk er MC med pipig röst. Han kanske hade rökt helium ! Redigerad 11 december, 2006 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Han kanske hade rökt helium ! Haha ja... Ska köpa ett Xbox 360 efter jul! Sen köper jag ett ps3 efter sommarjobbet! Fasen va skönt att veta att när nya spel kommer, kan man garanterat spela dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Haha ja... Ska köpa ett Xbox 360 efter jul! Sen köper jag ett ps3 efter sommarjobbet! Fasen va skönt att veta att när nya spel kommer, kan man garanterat spela dom! Jag och min kompis undrar när detta släpps till 360?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Jag och min kompis undrar när detta släpps till 360?? Bort mot oktober/november nästa år, har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Bort mot oktober/november nästa år, har jag för mig. Ja det blir säkert försenat tills dess. Tror inte de kan hålla "Summer 2007". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Ja det blir säkert försenat tills dess. Tror inte de kan hålla "Summer 2007". De har aldrig sagt "Summer 2007" Undrar vad de gör den 7/7 2007. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 De har aldrig sagt "Summer 2007" Undrar vad de gör den 7/7 2007. Eftersom 6/6 06 var en sån där domedags dag. Så blir la 7/7 07 en helig dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Det var lite slött av dom att annonsera ut spelet så tidigt två år innan det är klart... Gör som normala speltillverkare, ett år innan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Ja det blir säkert försenat tills dess. Tror inte de kan hålla "Summer 2007". Jag skulle gissa på att Halo 3 kommer ut samma datum som Halo 2 fast 2007. Den 9 November... Eller som M* önskar. till PS3 realeasen... Eftersom 6/6 06 var en sån där domedags dag. Så blir la 7/7 07 en helig dag. Haha.. får hoppas på det... Det var lite slött av dom att annonsera ut spelet så tidigt två år innan det är klart... Gör som normala speltillverkare, ett år innan... Lite konstigt. Man jag skulle gissa på att M* låg på lite där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Jag skulle gissa på att Halo 3 kommer ut samma datum som Halo 2 fast 2007. Den 9 November... Eller som M* önskar. till PS3 realeasen... Haha.. får hoppas på det... Lite konstigt. Man jag skulle gissa på att M* låg på lite där.. Microstar? Microsoft hette det senaste gången jag kollade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Microstar? Microsoft hette det senaste gången jag kollade. Han kanske förkortar Microsoft? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Han kanske förkortar Microsoft? M$/MS duger bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts