Boomer Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 (redigerad) Haha håller fortfarande inte med dig, att han ska gifta sig vore det löjligaste slutet någonsin . Istället hoppas jag på att man inte får se vem han är men däremot kanske lite info om hans förflutna, men se honom, det vill jag inte . Haha. MC gifter sig.. ja, det var det mest mindrehetro sak jag hört på hela dagen. Nej.. om man ska få se han, så ska det vara ett typiskt Star Wars slut. Ja, ni vet.. Luke, help me take of this mask... But you'll die!.. Nothing can stop that now..... Redigerad 6 december, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Haha håller fortfarande inte med dig, att han ska gifta sig vore det löjligaste slutet någonsin . Istället hoppas jag på att man inte får se vem han är men däremot kanske lite info om hans förflutna, men se honom, det vill jag inte . Men mer info om honom iallafall! Haha. MC gifter sig.. ja, det var det mest mindrehetro sak jag hört på hela dagen. Nej.. om man ska få se han, så ska det vara ett typiskt Star Wars slut. Ja, ni vet.. Luke, help me take of this mask... But you'll die!.. Nothing can stop that now..... Haha. Star wars + Halo = Halo Wars Aja. Jag hoppas på Halo!?!?!?!?!?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Om den pojken i trailern var MC så är liute spoilat. Vi vat att han är mörkhårig och hade en flick kompis. Om man läst böckerna så vet man redan att MC var mörkhårig som barn, och att han vid den tiden tränades upp som spartan med andra barn, även flickor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 (redigerad) Hur menar du? Med HALO 2 fick man ett häfte med olika medelanden som snappats upp i rymden. Ett av dem var till John 117 från en Spartan vid namn Cassandra där hon berättade att de Spartans som överlevde Reach var på en Sjukstation och hoppades att hon kunde komma och hälsa på honom när han hade lite tid över. Hoppas de visar MC i slutet på spelet. Det behövs faktiskt för att få slut på hysterin. Redigerad 6 december, 2006 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Hoppas de visar MC i slutet på spelet. Det behövs faktiskt för att få slut på hysterin. Varför få ett slut på hysterin? låt legenden vara för evigt. Dör hysterin så dör MC alldelles för fort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Varför få ett slut på hysterin? låt legenden vara för evigt. Dör hysterin så dör MC alldelles för fort. I'll second that. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Jag menar hysterin runt MCs utseende. Klart MC legenden ska leva för evigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Varför få ett slut på hysterin? låt legenden vara för evigt. Dör hysterin så dör MC alldelles för fort. Amen. Jag vill gärna veta lite om vars han kommer ifrån, hans egentliga namn. Men vissa saker borde hållas hemliga bara för spänningens skull...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Om man läst böckerna så vet man redan att MC var mörkhårig som barn, och att han vid den tiden tränades upp som spartan med andra barn, även flickor. Har du läst dom? Men nu när jag tänker på det så Med HALO 2 fick man ett häfte med olika medelanden som snappats upp i rymden. Ett av dem var till John 117 från en Spartan vid namn Cassandra där hon berättade att de Spartans som överlevde Reach var på en Sjukstation och hoppades att hon kunde komma och hälsa på honom när han hade lite tid över. Hoppas de visar MC i slutet på spelet. Det behövs faktiskt för att få slut på hysterin. Måste jag ha missat. :'( Aja, får kolla när jag kommer hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Kommer detta till PC?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Kommer detta till PC?? Nej, endast Xbox 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Amen. Jag vill gärna veta lite om vars han kommer ifrån, hans egentliga namn. Men vissa saker borde hållas hemliga bara för spänningens skull...! Har du verkligen läst vad jag har velat de senaste inläggen? . Det enda jag inte vill veta om honom är i princip hans utseende . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 (redigerad) Varför få ett slut på hysterin? låt legenden vara för evigt. Dör hysterin så dör MC alldelles för fort. Samtidigt tror jag det skulle bli ett ordentligt ramaskri om dom avslutade hela "Halo-serien" utan att man fått sett hans ansikte, då det för endel verkar vara endel av lockelsen med spelen. Redigerad 7 december, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Har du verkligen läst vad jag har velat de senaste inläggen? . Det enda jag inte vill veta om honom är i princip hans utseende . AAAahhh. Nu fatar jag varför ingen vill se honom utan dräkt. Nu vill kunna drömma er in själva! Att ni är MC dräkten och räddar jorden. Det räcker inte att spela honom utan att va honom! Rätt??? Samtidigt tror jag det skulle bli ett ordentligt ramaskri om dom avslutade hela "Halo-serien" utan att man fått sett hans ansikte, då det för endel verkar vara endel av lockelsen med spelen. Rätt. En coolt slut sen där man får se honom eller nåt liknande. Synd att bara att Halo 3 är den sista story spelet i Halo-serien. Men det sägs ju att Bungie tänker (Efter Halo 3) skapa en enbart Multiplayer spel. Alltså det finns ingen storyline. och det i sin tur skulle stödja upp till 100 pers online (Xbox 360). Och att det skulle heta Halo:fourunners. Men det är rykten!! Men sen har vi ju filmen som ska komma runt 2008. _________________________________________________________________ BTW: Hoppas att det ingen som tror att hjälmen i Halo3 Legendary pack kommer att passa en människa:s huvud? Den är gjord för utssende skull. Om du vill sätta den på ett huvud så får det bli kattens. När man tänker så är ju Halo serien riktigt mäktig för Xbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 BTW: Hoppas att det ingen som tror att hjälmen i Halo3 Legendary pack kommer att passa en människa:s huvud? Den är gjord för utssende skull. Om du vill sätta den på ett huvud så får det bli kattens. När man tänker så är ju Halo serien riktigt mäktig för Xbox. Men det finns ju en MC-dräkt man kan köpa för jättemycket pengar om man inte vet hur man skall förbruka dem. Det, du! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Men det finns ju en MC-dräkt man kan köpa för jättemycket pengar om man inte vet hur man skall förbruka dem. Det, du! Måste vara det sämsta och nördigast köp man kan göra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 (redigerad) Men det finns ju en MC-dräkt man kan köpa för jättemycket pengar om man inte vet hur man skall förbruka dem. Det, du! Jag vet. Men den dräkten gick väl över 20.000 kr linjen?!?!?! eller.. Nu vet ja vad jag vill ha i JULKLAPP!!!! Och köpa en Covedent dräkt till min familj så får vi kömpa emot varanda!!! Redigerad 8 december, 2006 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 AAAahhh. Nu fatar jag varför ingen vill se honom utan dräkt. Nu vill kunna drömma er in själva! Att ni är MC dräkten och räddar jorden. Det räcker inte att spela honom utan att va honom! rätt? Fel, jag vill inte bli besviken, det är allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Synd att bara att Halo 3 är den sista story spelet i Halo-serien. Men det sägs ju att Bungie tänker (Efter Halo 3) skapa en enbart Multiplayer spel. Alltså det finns ingen storyline. och det i sin tur skulle stödja upp till 100 pers online (Xbox 360). Och att det skulle heta Halo:fourunners. Men det är rykten!! Och felaktiga sådana. Bungie har förklarat det som att detta är sista delen i HALO-triologin men bara början i MC sagan. HALO 3 är alltså slutet på allt vad HALO-ringar heter men inte på MC och de andra karaktärerna som kommer vara med i fler spel. De kommer bara inte heta HALO efter det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Fel, jag vill inte bli besviken, det är allt Haha, jo, det är faktiskt det man fruktar att man blir, utifall han skulle ta av sig hjälmen. Jag kan inte ens föreställa mig honom utan hjälm, men jag vill fortfarande se honom utan... men jag vet inte vad jag egentligen tror jag kommer se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts