Boomer Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 Mjo, dom skrev det i "Halo-films" tråden. Lite OfT, men hoppas verkligen att dom hittar någon ny distrubutör, blir väldigt besviken om det inte blir något utav den där filmen... Jag tycker inte det ska komma någon film. Om det nu kommer en får den inte handla om det som spelen handlar om... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 Mer H2-MP-banor i vår! Snart släpps en förrenderad trailer på H3. I vår släpps en beta av H3 MP! http://www.gamereactor.se/nyheter/9029/Nyt...o+2-inneh%E5ll/ 'nuff said. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 (redigerad) Mer H2-MP-banor i vår! Snart släpps en förrenderad trailer på H3. I vår släpps en beta av H3 MP! http://www.gamereactor.se/nyheter/9029/Nyt...o+2-inneh%E5ll/ 'nuff said. Coolt! Men.. blir H3 MP demot släppt för Allmänheten? Redigerad 16 november, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 Jag tycker inte det ska komma någon film. Om det nu kommer en får den inte handla om det som spelen handlar om... Du menar att de ska göra en "Resident Evil" eller en "DOOM"? Nej, säger jag. (Och jag äskar Resident Evil filmen) HALO ska vara handlingen från första spelet. Vad är annars meningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 Du menar att de ska göra en "Resident Evil" eller en "DOOM"? Nej, säger jag. (Och jag äskar Resident Evil filmen) HALO ska vara handlingen från första spelet. Vad är annars meningen. Doom finns redan. Och den hade inget med spelen att göra, vilket var bra (förutom att det vara massa demoner från helvete). Och om det kommer en Halo film vill jag inte att den ska handla om vår älskade Spartan-117, utan om något annat i samma tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 Doom finns redan. Och den hade inget med spelen att göra, vilket var bra (förutom att det vara massa demoner från helvete). Och om det kommer en Halo film vill jag inte att den ska handla om vår älskade Spartan-117, utan om något annat i samma tid. Ska ju komma en strategi spel om Halo . Undrar om det kommer bil bra . Fattar inte riktigt hur dom kan gjöra sstrategi ur Halo men.. Men det finns inga mer Spartans eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 Coolt! Men.. blir H3 MP demot släppt för Allmänheten? Svar ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 Ska ju komma en strategi spel om Halo . Undrar om det kommer bil bra . Fattar inte riktigt hur dom kan gjöra sstrategi ur Halo men.. Men det finns inga mer Spartans eller? Det finns massor.. eller det fanns, som jag förstog det så dog dom som var Spartan snubbar, fast lite tidigare så fanns det en del. Bara att kolla på Halo Wars videon. ^^ @RadiuZ WOHO! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 Svar ja *Går och köper rakblad* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 *Går och köper rakblad* Varför inte bara köpa 360 istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 Ska ju komma en strategi spel om Halo . Undrar om det kommer bil bra . Fattar inte riktigt hur dom kan gjöra sstrategi ur Halo men.. Men det finns inga mer Spartans eller? HALO WARS utspelar sig under de 30 år med krig som varade före HALO. Och det finns Spartans kvar, bara inte så många. De flesta blev dödade på Reach. Med HALO 2 får man bla ett mail från en av de överlevande Spartans till MC. Och en annan är med i Dead or Alive 4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Varför inte bara köpa 360 istället. Pengar... :'( Fy fan alltså... får väl spara ihop till det när det kommer ut. Måste...måste verkligen ha Halo 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Bilderna som Level hade i sin tidning finns nu ute på nätet, i bra kvalité istället för scans. http://www.gamereactor.se/bild/?textid=9043&id=105293 Jag vet att det är i alpha-stadiet, men jag är rädd att Bungie inte kan leva upp till E3-trailern. Se bara på denna bild, som faktiskt är ur Halo 3's SP-läge. Visst, det är snyggt, men inte i närheten av E3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Bilderna som Level hade i sin tidning finns nu ute på nätet, i bra kvalité istället för scans. http://www.gamereactor.se/bild/?textid=9043&id=105293 Jag vet att det är i alpha-stadiet, men jag är rädd att Bungie inte kan leva upp till E3-trailern. Se bara på denna bild, som faktiskt är ur Halo 3's SP-läge. Visst, det är snyggt, men inte i närheten av E3. Äh, blir spelet lika snyggt som på den bilden är jag ändå mer än nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Bilderna som Level hade i sin tidning finns nu ute på nätet, i bra kvalité istället för scans. http://www.gamereactor.se/bild/?textid=9043&id=105293 Jag vet att det är i alpha-stadiet, men jag är rädd att Bungie inte kan leva upp till E3-trailern. Se bara på denna bild, som faktiskt är ur Halo 3's SP-läge. Visst, det är snyggt, men inte i närheten av E3. ÅÅÅååååhhhhh!!! VILL HA!! NUUUU!! FAN TA BUNGIE FÖR DEN SENA REALESEN.. . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 (redigerad) ÅÅÅååååhhhhh!!! VILL HA!! NUUUU!! FAN TA BUNGIE FÖR DEN SENA REALESEN.. . Dom går gärna skjuta upp det till 2008, blir ju bara bättre då. Redigerad 17 november, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Dom går gärna skjuta upp det till 2008, blir ju bara bättre då. Vaaa!! DOM SKA SLITA TILL DET BLIR BRAA!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Vaaa!! DOM SKA SLITA TILL DET BLIR BRAA!!!! Den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 (redigerad) Den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge. Jo, det finns, åtminstonde för mig, en gräns för hur lång tid det får ta för att spel att släppas ifrån då det annonserades, innan jag blir sur. Jag är tveksam att fansen till t.e.x Duke Nukem Forever fortfarande sitter och intalar sig att "den som väntar på något gott väntar aldrig för länge..." Redigerad 17 november, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 (redigerad) En ny Halo 3 bild. http://www.fz.se/bildarkiv/images/Halo_3__Xbox_360_/H3_MPAlpha_ValhallaLaser.jpg Redigerad 21 november, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts