Didier Sachs Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Hej, jag behöver verkligen en speciell låt somjag har till en url länk. Hur fixar man det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 rapidshare.de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 rapidshare.de? Tvivlar på att det är en vidare bra idé, jag hadde en sån sida förut men har tappat bort adressen, du kan ju alltid testa om putfile/youtube tillåter direktlänkning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Ja tror att du kan testa http://www.funender.com den brukar ja använda till mina låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts