DimpZ Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Det blir ju bara värre och värre? När blir CS film, haha nää men antingen blir det 5 stjärnor eller ingen stjärna tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 (redigerad) Neeej...nu kommer nördarna storma bion! Låter nästan som du tänker gå och se filmen, med tanke på hur oroad du låter. Redigerad 13 maj, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Om det nu blir så att det blir en WoW film så tänker jag lätt gå och se den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Nej *** jag hatar WoW och nu när de kommer som film kommer halva skolan att flåsa efter biljetter till skitfilmen och (ursäkta utrycket) varenda ***** på skolan kommer att snacka WoW hela tiden och de kommer att bli ett rent helvete på skolan så man nästan vill bryta armarna och stanna hemma! Vad jag försöker säga är: jag ska inte se filmen . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Spellicensfilmer... suck... Resident Evil...suck... Tomb Raider... suck... Doom...troligen suck... Halo...*Pointing a gun to my head* suuuuuck... Max Payne...kanske, om storyn och berättandet fyller mer utrymme än all action... Final Fantasy... nja... Hitman... va!? Suck... ... ... ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Nej *** jag hatar WoW och nu när de kommer som film kommer halva skolan att flåsa efter biljetter till skitfilmen och (ursäkta utrycket) varenda ***** på skolan kommer att snacka WoW hela tiden och de kommer att bli ett rent helvete på skolan så man nästan vill bryta armarna och stanna hemma! Vad jag försöker säga är: jag ska inte se filmen . ... Du igen... Skulle aldrig i livet se något som har med WC att göra btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 (redigerad) Warcraft är ju bra att göra en film om, eftersom serien har en väldigt lång historia Hoppas verkligen att det inte floppar =) Exakt, det skulle knappast förvåna mig om de gör en och till och med två uppföljare; förutsatt att filmen går bra, vill säga. Storyn sträcker sig väl en hundratusen år innan Warcraft: Orcs and Humans, inte sant? Och sedan utspelas storyn mellan Warcraft och WoW i några hundra år? Det kommer nog att bli bra i alla fall Corleone: De som finansierar Warcraftfilmen har även finansierat Batman Begins, Superman Returns, samt ett antal andra högkvalitativa filmer. Jag ser ingen som helst anledning till att misstänka denna film för en flopp. Redigerad 13 maj, 2006 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 ... Du igen... Skulle aldrig i livet se något som har med WC att göra btw. Va? Menade du om mig när du sa: ... Du igen... ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Exakt, det skulle knappast förvåna mig om de gör en och till och med två uppföljare; förutsatt att filmen går bra, vill säga. Storyn sträcker sig väl en hundratusen år innan Warcraft: Orcs and Humans, inte sant? Och sedan utspelas storyn mellan Warcraft och WoW i några hundra år? Det kommer nog att bli bra i alla fall Helt rätt. Undrar egentligen hur många som kan sin WC lore. Vet ni t.ex. var Nagas och Blood Elfs kommer ifrån. Och varför Orcs och Humans är i krig. Rekomenderar http://www.wowwiki.com/Main_Page för er som vill veta mer om historien bakom allt. Är ni ännu mer intresserade så tycker jag ni ska köpa/låna/sno/wareza böckerna om WC historian. "Snabb" historia: http://www.worldofwarcraft.com/info/story/...D583B0.08_app04 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Va? Menade du om mig när du sa: ... Du igen... ? Jag tror han syftade på trådar som den här och den här. Jag tror han fruktar att du kommer göra samma sak igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts