Jacker Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=13190 Men, som det står i länken, är det 90% bekräftat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Jag säger som jag alltid säger när de gör film på spel - det kan antingen bli jättebra, eller jättedåligt. Men, fan, det kommer vara riktigt häftigt att se, om nu Warner Bros lyckas få med allting. Tauren och Night Elf blir häftiga att se på vita duken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Säger som Siana, fast jag tror nog inte filmen blir så bra. Det kommer bli intressant att se för många i alla fall, så de kommer tjäna pengar på den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Jag säger som jag alltid säger när de gör film på spel - det kan antingen bli jättebra, eller jättedåligt. Men, fan, det kommer vara riktigt häftigt att se, om nu Warner Bros lyckas få med allting. Tauren och Night Elf blir häftiga att se på vita duken. Taurens såg man ju i Narnia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 (redigerad) Moi want to see Night Elfs, in it Edit: Gah, jag vill faktiskt se den och att den är bra, jag vill älska den. Hoppas dom gör det bra. Redigerad 9 maj, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Vänta ett tag nu..... Dom har ju gjort filmer på andra spel förut men...... Dom spelen har haft riktiga slut. Hurfan kommer detta gå ihop, på WoW kan man ju spela hur länge som helst utan att man klarar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Vänta ett tag nu..... Dom har ju gjort filmer på andra spel förut men...... Dom spelen har haft riktiga slut. Hurfan kommer detta gå ihop, på WoW kan man ju spela hur länge som helst utan att man klarar det. Dom kan ju göra Battle of Mount Hyjal, som slutade. Eller film på Warcraft 3 skulle vara nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Hur mycket mer pengar ska dom mjölka ur det här skitspelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå ååååååååååååååååååå dååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå åååååååååååååååååååligt det kommer bli. Och om det blir bra så kommer jag ändå inte se den. Spel på film = bajs. Japp. Bajs. You heard me. Inte EN ENDA film som bygger på spel har blivit bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Haha... det blir väl nördarnas julafton! Palla göra film på ett rollspel liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Hur fan? Wc3 skulle jag förstå men wtf. WoW? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Fyfan om dom hade gjort en film på WcIII istället! Hade varit så helvetiskt coolt med "the battle of mount hyjal"! Men eftersom Warcraft är en av världens coolast spelvärldar så har filmen en chans... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Hahaha, hoppas bara inte att Boll regisserar. Då floppar den definitivt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 De har bara köpt rätten att använda karaktärer och andra föremål från spelet i filmen. Spelet har ingen direkt handling (bara en som skulle vara allt för uttråkande) men det skulle kunna bli en grymt bra film som denna: Rufus Cubed presenterar - Return 2 (Cinematic Trailer) Se den - fick nästan bånge av den cinematiska känslan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 (redigerad) En gammal warcraftnörd som jag kommer uppskatta detta. Fan, se feta taurens och fula dvärgar liksom. Me like Redigerad 9 maj, 2006 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 De har bara köpt rätten att använda karaktärer och andra föremål från spelet i filmen. Spelet har ingen direkt handling (bara en som skulle vara allt för uttråkande) men det skulle kunna bli en grymt bra film som denna: Rufus Cubed presenterar - Return 2 (Cinematic Trailer) Se den - fick nästan bånge av den cinematiska känslan! Så jäkla snygg gjord!. Riktigt proffsigt!. Det här med Brotherhood var grymt. Man kände typ att denna snubben hade Connections. Han hade kompanioner som skulle hjälpa honom. sen så en grejj. Vad har han för kläder när han är i hamnen. När han går ut från båten. Han verkar ha nån pirat kläder eller sjörövar kläder eller nåt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Yay, Det blir väl något jag kommer se. Inget jag riktigt längtar efter dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Tror mer dom har köpt "namnet" World of Warcraft. Även om det skulle bli WC3 storyn så skulle det låta otroligt dumt på en film. Warcraft 3, trots att det är första Warcraft filmen. Och eftersom filmen ska bli(?) en spelfilm med riktiga skådespelare så skulle namnet World of Warcraft passa utmärkt. Jag har iaf höga förväntningar. Hoppas dom inte gör en stor jävla flopp av skiten nu bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Tror mer dom har köpt "namnet" World of Warcraft. Även om det skulle bli WC3 storyn så skulle det låta otroligt dumt på en film. Warcraft 3, trots att det är första Warcraft filmen. Och eftersom filmen ska bli(?) en spelfilm med riktiga skådespelare så skulle namnet World of Warcraft passa utmärkt. Jag har iaf höga förväntningar. Hoppas dom inte gör en stor jävla flopp av skiten nu bara. Du har en poäng där Hoppas bara att det inte bara blir ännu en misslyckad spel-film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danzic Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Ja vill se gnomes, älska gnomes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts