1control Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 (redigerad) Hej, Min hemsida är klar, men vad ska den heta? Det ska typ vara nåt man kan vara van med. Är Gallardo okej? Redigerad 9 maj, 2006 av 1control Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dexy Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 (redigerad) INGEN BRYR SIG OM DIN HEMSIDA - GÖR OSS OCH DIG SJÄLV EN TJÄNST GENOM ATT ALDRIG SKRIVA OM DIN JÄVLA SKITSIDA. *Exhale* (Alternativt ta allt i en tråd som heter "Min skitsida", så slipper man se nya trådar varje dag om din sida) Redigerad 9 maj, 2006 av Dexy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Vad handlar hemsidan om? Länk? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
1control Skrivet 9 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 (redigerad) INGEN BRYR SIG OM DIN HEMSIDA - GÖR OSS OCH DIG SJÄLV EN TJÄNST GENOM ATT ALDRIG SKRIVA OM DIN JÄVLA SKITSIDA. *Exhale* Jag frågade inte er om ni bryr er eller inte, men jag gillar att skapa forum, däremot behöver du inte kalla mitt forum "Jävla skitsida", gå ut när det är varmt ute och skaffa dig ett liv. Redigerad 9 maj, 2006 av 1control Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Kolla om www.borntofail.tk är ledigt, rätt bra namn som sammanfattar sidan. I övrigt kan du hålla dig till en tråd då jag misstänker att ingen är speciellt intresserad. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts