Stora_tomtefar Skrivet 6 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 Jaja... men jag undrar mera om man kan typ kan gå in i nåt höghus. typ som Paulies hus innan man ska råna banken, kan man det??? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 Jaja... men jag undrar mera om man kan typ kan gå in i nåt höghus. typ som Paulies hus innan man ska råna banken, kan man det??? :"> nej det kan man inte.... :'( :'( man kan typ inte gå in i nått hus utom vapenaffären Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 26 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2003 nej det kan man inte.... :'( :'( man kan typ inte gå in i nått hus utom vapenaffären det är dåligt...man borde kunna få gå in i alla hus man får gå in i på uppdragen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 27 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 det är dåligt...man borde kunna få gå in i alla hus man får gå in i på uppdragen... Det är just det som guardian säger i en topic... Men jag håller helt klart med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 27 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 Det är just det som guardian säger i en topic... Men jag håller helt klart med jaja..spelar roll...jag tycker det är det sämsta dom gjort med det spelet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 3 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2003 På freeride extreme finns det inga snutar och gangsters... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts