Stora_tomtefar Skrivet 1 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 Jag undrar bara om det är nån som vet om man kan gå in i nåt hus när man kör Free Ride, eller Fre Ride Extreme. När man kör uppdrag kan man det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 3 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2003 I FR Extreem får man ett hus. Där finns det ett rödakorsetlåda som du kan använda hur många gånger som helst och ett garage som du får plats med många bilar i. :"> :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 ja i en vapen affär vid byggnads platsen i hoboken jag hittade den av misstag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 ja i en vapen affär vid byggnads platsen i hoboken jag hittade den av misstag coolt !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 ja i en vapen affär vid byggnads platsen i hoboken jag hittade den av misstag nej, det finns ingen vapen affär där (redan försökt) du menar nog den lilla rostiga järn dörren i twister bion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 nej, det finns ingen vapen affär där (redan försökt) du menar nog den lilla rostiga järn dörren i twister bion det finns visst en vapenaffär i Hoboken!! det e en dörr som man kan gå in i och sen ner för trappen och till vapnen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 det finns visst en vapenaffär i Hoboken!! det e en dörr som man kan gå in i och sen ner för trappen och till vapnen... ja. men inte på free ride extreme Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 ja. men inte på free ride extreme inte på extreme nej men på vanliga free ride.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 visst e de grymt..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 Vad e det för skillnad på extreme och vanliga free ride Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 Vad e det för skillnad på extreme och vanliga free ride Free Ride Extreme får man ju tillgång till först när man har klarat spelet..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 Free Ride Extreme får man ju tillgång till först när man har klarat spelet..! och finns det massa sjuka små uppdrag som man får prototyp bilar av tex. hotrod taxi manta m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 jag fick en ide om man gör så att spärren på rally banan blir o-solid med nån mod kaske det kunde gå och göra in i banan vad tror ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 Märkligt att ingen gjort en sån mod... eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 japp, nån kanske ska göra en eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 Free Ride Extreme får man ju tillgång till först när man har klarat spelet..! Ok men e det ingen skillnad på dom?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 Ok men e det ingen skillnad på dom?? Det finns en massa extra uppdrag i FRE har jag hört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 28 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2003 Det finns en massa extra uppdrag i FRE har jag hört. det gör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mustang Skrivet 3 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2003 jo, dar man kan köpa vapen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W-Master Skrivet 3 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2003 Bara undra om man kan åka ut på landet i free ride x3m? Hmm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts