1control Skrivet 9 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Och vad har gtasajten gjort då? jo, dom har "reggat sig på invision power board och lagt till lite kategorier." Plus att majoriteten i det här forumet är GTA 24/7 nördar vilket gör dom aggresiva och egoista. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Och vad har gtasajten gjort då? jo, dom har "reggat sig på invision power board och lagt till lite kategorier." Men GTAsajten har en ordentlig hemsida, forumet är bara en bonus. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 (redigerad) Och vad har gtasajten gjort då? jo, dom har "reggat sig på invision power board och lagt till lite kategorier." Lite fel där.. GTA Sajten är en svensk sida gjord till "världens mest spelade spel", som innehåller modding och nyheter, Och ett forum till alla medlemmar att snacka i. Tror det var från början mer till för GTA snack (eller?) Plus att majoriteten i det här forumet är GTA 24/7 nördar vilket gör dom aggresiva och egoista. Man behöver väl inte vara Egoistisk eller aggressiv för att vara nörd. [Gyllene regeln]Det man vill att människor ska göra för oss, ska vi också göra för dem[/Gyllene regeln] Redigerad 9 maj, 2006 av I lol Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
1control Skrivet 9 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Men GTAsajten har en ordentlig hemsida, forumet är bara en bonus. Jag respekterar det så klart, men det är inte hans fel att alla fjortisar samlas här Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Snälla 1Control, du har nog skapat så många topics om dina forum att ingen längre bryr sig. Ge dom en anledning att vara aktiv där (nej, vara moderator spelar ingen roll), ha någon unikt. Ingen kommer att regga sig annars. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 1control, dra åt helvete med din forumreklam. Att du knycker regler från Sweclockers och sedan kallar oss för nördar och fjortisar är bara grädden på det patetiska moset, så att säga. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Jag respekterar det så klart, men det är inte hans fel att alla fjortisar samlas här Vänta nu, varför är du här då? Hiiiah, jag kissar ner mig! 1 2 3 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
1control Skrivet 9 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 (redigerad) Vänta nu, varför är du här då? Hiiiah, jag kissar ner mig! 1 2 3 Jag är här för att reklamera. Edit: Men hej då, jag går ut när det är varmt ute , ha en bra dag! Redigerad 9 maj, 2006 av 1control Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Jag är här för att reklamera. Edit: Men hej då, jag går ut när det är varmt ute , ha en bra dag! Cool du är som går ut när det är varmt! Jag är lite coolare dock, kan gå ut när det inte är varmt heller! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Vänta nu, varför är du här då? Hiiiah, jag kissar ner mig! 1 2 3 Lite roligt det där faktiskt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 (redigerad) jag går ut när det är varmt ute Intresseklubben antecknar Tycker det borde finnas en regel mot Reklam! EDIT: Tycker nu vi borde lämna denna tråd innan den spårar helt och hållet ur, och alla stackare får en varning. Redigerad 9 maj, 2006 av I lol Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Jag är här för att reklamera. Edit: Men hej då, jag går ut när det är varmt ute , ha en bra dag! Kusin eller alter-ego? Vilka är med på att spamma sönder hans forum? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Jag respekterar det så klart, men det är inte hans fel att alla fjortisar samlas här Och du är mycket mognare. Tack. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Och vad har gtasajten gjort då? jo, dom har "reggat sig på invision power board och lagt till lite kategorier." Men herregud, jag menade att han hade lagt till kategorier utan några inläggs eller topics inuti... Du kanske ser att GTAsajten faktiskt har topics och bra inlägg? eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Men herregud, jag menade att han hade lagt till kategorier utan några inläggs eller topics inuti... Du kanske ser att GTAsajten faktiskt har topics och bra inlägg? eller? du kanske ser att hans forum är nytt och dehär föråldrat? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 du kanske ser att hans forum är nytt och dehär föråldrat? Få dig inte bannad nu, kommer ju sakna dig brushan! Jag tycker det borde heta "GTAsajtens Forum". För du vill uppenbarligen ha alla medlemmar därifrån hit istället. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 du kanske ser att hans forum är nytt och dehär föråldrat? Föråldrat? Forumet fick för några dagar sedan en massiv uppgradering. Och hans kanske är nytt, men det kommer snabbt att glömmas bort och efter en tid tas bort för att göra plats åt ett precis likadant forum, den onda cirkeln upprepar sig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Vilka är med på att spamma sönder hans forum? Får man fråga varför vi skulle göra det? PS. Jag vet inte exakt vad du försöker åstadkomma med din signatur, men du är inte cool/1337 bara för att du vet hur man gör om ett spel till .iso och mountar i DaemonTools. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Jag är här för att reklamera. Jag älskar ordkunskap. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Jag älskar ordkunskap. Lol, han reklamerar sitt egna forum. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts