Weener Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Ogillar min fula och håriga mage. Kan inte visa mig barbystad utomhus. Crap. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Ogillar min fula och håriga mage. Kan inte visa mig barbystad utomhus. Crap. Vaxa eller raka ifall du inte orkar med vax? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Min obefintliga haka. Ser väl någorlunda korrekt ut i ansiktet framifrån, men i profil ser jag förjävlig ut. Sen går jag som en jävla hösäck också, men börjar tänka mer och mer på att sträcka på mig när jag går. All in all, rätt nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Mitt förbannade hår, visst det går bra när det är kort, men inte när det är långt Det krullar bara upp sig sen ogillar jag mitt ansikte, har inte acne men får finnar jävligt lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Jag älskar mig själv. Jag är perfekt. Skulle väl kunna vara att jag är en jävla hora som inte lyckas fixa mig ett ordentligt förhållande med någon fin tjej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts