rabarben Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Om tjejerna vill bli kompis med dig så gillar de vel dig? Gillar men inte "Gillar gillar" om du fattar vad jag menar. Fan va offtopic jag går nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Gillar inte min röst och min röv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Att jag är så jävla klen . Orkar inte gyma... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Det måste väl vara att jag blir så jävla blyg när jag är med någon tjej jag tycker om, så det blir aldrig något. Inte så att jag är blyg när jag är med tjejer, jag har jätte många tjej kompisar men när det är någon jag har känslor för blir jag jävligt blyg. Sen verkar många vara mindre nöjd med sina kroppar, det är jag defenetivt inte =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Well, jag är lite för spinkig och liten för att vara nöjd. Annars knallar det. Man ska vara tacksam för det man får, så att säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Jag tänkte gnälla lite nu. Sluta klaga. Så där ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 (redigerad) Martin-123 tog min röst. När du är klar med den kan jag få tillbaka den då? Att jag ska vara så himmla blyg ! Redigerad 10 maj, 2006 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 10 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Mitt hår, de har fått sig ett eget liv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Att jag ska vara så himmla blyg ! Wtf? Jaha, eh. Jag är ganska blyg jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Sen, precis som Stellan. Om jag vore några centimeter längre skulle ju antagligen inte skade någon. (160 cm, 13 år) Jag är 13 (fyller 14 i år) och är 151 cm, din lyckost Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Jag är 13 (fyller 14 i år) och är 151 cm, din lyckost Fast jag kan säga att jag har vuxit mycke det senaste året. För i 6:an var jag kortast av alla, nu är vissa nästan 10 centimeter kortare än jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Att jag är ful, svårt att snacka med tjejer, min initiativförmåga, lat, tråkig och har ett dåligt hår! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Att jag är ful, svårt att snacka med tjejer, min initiativförmåga, lat , tråkig och har ett dåligt hår! Lat är ingen dålig egenskap, det är livet (är också lat.. men jag gillar det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Att jag är dum I huvudet. >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Att jag är dum I huvudet. >_> Nu är du väl lite väl hård mot dig själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Nu är du väl lite väl hård mot dig själv? Ska vi snacka om att vara hård mot sig själv är väl SlewME värst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Jag ogillar min magsäck som inte rymmer så ycket mat... På så vis får jag inget fett att jobba om till muskler och därför ogillar jag även att jag är klen... Gillar inte heller mina snea tänder... Damn you mother! Damn you! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Ska vi snacka om att vara hård mot sig själv är väl SlewME värst Du bygger inte muskler av fet Det gör du av protein. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Två saker jag inte gillar med mig själv: Jag tar jättesällan ögonkontakt med folk jag pratar med/vill lära känna/känner, vilket är väldigt illa. Folk blir inte säkra på en och lär inte känna en då känns det som . När jag väl tar ögonkontakt känns det riktigt bra, men jag glömmer bort att tänka på det hela tiden. Sedan tar jag allt för sällan chansen till något när jag väl får den, och sitter och ångrar mig sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Well, jag är lite för spinkig och liten för att vara nöjd. Annars knallar det. Man ska vara tacksam för det man får, så att säga. Äsch, du har väl inte ont av det? Förutom lite komentarer. Du är söt ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts