Pico Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Samma. EDIT: Och min förbannade blyghet. Pass me down the wine, brother. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 .mina psykiska besvär.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Har lärt mig att inte gnälla så jävla mycket. Man ska vara glad att man inte saknar ett ben eller något i den stilen. Och nej, jag är inte perfekt på något sätt, har rätt många problem/fel/whatever. Men jag har lärt mig (ooh, deja vu) att se det positiva på saker och ting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Min närsynthet, lathet och blyghet hade jag gärna sluppit, särskilt blygheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Hatar min pollenallergi just nu. Det är outhärdligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Allt? Nej skojja..men jag tycker inte om mitt hår för..jag gör det inte =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Men feta glugg mellan framtänderna. Folk klagar på tandställning, jag drömmer om tandställning. Jag kan inte öppna munnen på fotografier eller under skratt, det ser förjävligt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Undervikt is the shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Att jag har skolios och att jag är lite blyg men annars så är jag nöjd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 För lat.. orkar aldrig plugga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Löst skinn på magan, ben, hals och huvud. Mitt ondskefulla face. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Att alla tjejer bara vill bli kompis med mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Att alla tjejer bara vill bli kompis med mig... Du har väl bara inte hittad den rätta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Du har väl bara inte hittad den rätta. Jo fan... men hon gillar inte mig verkar det som. Nog med offtopic nu. Detta får jag ta i love nånting nånting tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Att alla tjejer bara vill bli kompis med mig... Tycker jag du ska va glad över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Men feta glugg mellan framtänderna. Folk klagar på tandställning, jag drömmer om tandställning. Jag kan inte öppna munnen på fotografier eller under skratt, det ser förjävligt ut. Samma här.. Men lider inte så jättemycket av det, sen har jag rätt spinkiga armar. Resten av kroppen är helt okej men armarna förstör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Tycker jag du ska va glad över. Klart det är bra men det skulle vara kul om någon tjej tyckte om än :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Klart det är bra men det skulle vara kul om någon tjej tyckte om än :'( Finns alltid någon och finns inte det så kommer det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Klart det är bra men det skulle vara kul om någon tjej tyckte om än :'( Om tjejerna vill bli kompis med dig så gillar de vel dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Ja! Har ju glasögon/linser fan. DET hatar jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts