okka Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 My nosey, perhaps. Aaah, Dylan = idealet på näsfronten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Mina tunna armar och mina håriga lår Träning och rakning! Själv skulle jag vilja växa lite, 1.98m är inte tillräckligt för en 16 åring! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 (redigerad) Min mage. Den är lite smårund . Ska dock börja träna på gym den här eller nästa vecka . Rösten gillar jag inte heller. I alla fall inte när man spelar in och lyssnar, Men jag sjunger faktiskt inte så dåligt. Så gillar jag inte heller att jag suger på idrott. Alla sporter vill säga. Edit: Min längd gillar jag inte heller. Jag är bara 1.58 m. @ Miike: 1.98 är ju skitlångt ! Redigerad 8 maj, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Jag hatar min blyghet och mitt totalt dåliga självförtroende. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Jag är någolunda nöjd med min kropp och mitt utseénde men ett par centimeter längre hade inte dödat någon. Alltså ogillar jag min längd. Känns riktigt sunkigt när de flesta tjejer jag umgås med är längre än mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Kan.. faktist inte säga något direkt, min kropp kunde väl inte vara så mycket bättre, lätt att träna upp. Har bra humor blah blah skryt lalala Bara älskar migsjälv helt enkelt skriver annars sen om jag kommer på något jag hatar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Jag är någolunda nöjd med min kropp och mitt utseénde men ett par centimeter längre hade inte dödat någon. Alltså ogillar jag min längd. Känns riktigt sunkigt när de flesta tjejer jag umgås med är längre än mig. Får hålla med där, förutom att de flesta tjejer jag umgås med är kortare än mig, och du och jag är lika långa. vi kanske är kortväxta här nere Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Min blyghet med tjejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Får hålla med där, förutom att de flesta tjejer jag umgås med är kortare än mig, och du och jag är lika långa. vi kanske är kortväxta här nere Men skicka upp dom hit då så kan jag skicka ner ett par till dig på postförskott. Så får du veta hur det känns. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Min blyghet med tjejer. Vag gilllar du, inte ogilllar Stell: Haha, hör av mig när jag tröttnat på nån så kan du få denne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Att jag är så blek att jag bländar min omgivning när jag sitter ute och solar med andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Vag gilllar du, inte ogilllar Stell: Haha, hör av mig när jag tröttnat på nån så kan du få denne. Vad gillar du, MINST med dig själv.. Och gör så, hoppas det är prestanda iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Vad gillar du, MINST med dig själv.. Och gör så, hoppas det är prestanda iaf.. Haha kul att man kan lyckas glömma bort vad tråden handlar om 5 min efter man skrivit i den. Aja, noll timmars sömn mår ingen bra av Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Allt möjligt. Har lite problem med mina tankar. ..moi mind is liek fuxored.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 (redigerad) Min blyghet med tjejer. Samma här. Sen, precis som Stellan. Om jag vore några centimeter längre skulle ju antagligen inte skade någon. (160 cm, 13 år) Redigerad 8 maj, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Min satans mörka röst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Rätt så nöjd med mig själv. Förutom rösten. Jag har varit ett fetto vilket jag inte var nöjd med men det försvann. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 (redigerad) Rösten skulle jag tro... om man spelar in sig och sen lyssnar.. usch, man låter ju helkonstig :'( Det är för att när du pratar så hör din din egen röst genom skallbenet. Vilket du inte gör om du hör den från en högtalare. Jag gillar mig själv ordentligt. Är en otroligt välgjord varelse. Det ända jag har att klaga på är att jag för tillfället är ganska fet. Jag är vanligtvis smal men när man får tjej så blir det typ "myskväll" med chips och pizza dagligen. Men det ska jag nog råda bot på. Sen jäklar får ni se upp damer. (inte ni på forumet alltså ) Redigerad 8 maj, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 - Lathet - De obefintliga musklerna (klart jag har muskler ditt jävla cp som tänker ifrågasätta (mm, du ja!) men jag är inte Arnie precis) - Rösten - Utseendet, lite Annars är allt greatio. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 (redigerad) - Lathet - De obefintliga musklerna (klart jag har muskler ditt jävla cp som tänker ifrågasätta (mm, du ja!) men jag är inte Arnie precis) - Rösten - Utseendet, lite Samma. EDIT: Och min förbannade blyghet. Redigerad 9 maj, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts