The xD Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Hallo alla Nu undrar jag vad ni gillar minst med er själva? Själv gillar jag inte min röst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Mitt utseende typ. Uhm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Mina tankar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Mina tunna armar och mina håriga lår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 (redigerad) Jag tyc Redigerad 8 augusti, 2016 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Hallo alla Nu undrar jag vad ni gillar minst med er själva? Själv gillar jag inte min röst Usch, jag gillar inte heller min röst, det i kombination med fula tänder gjorde att jag aldrig pratade på högstadiet. Nu har jag fina tänder iafl, och jag pratar jättemycket. Om jag hade fin röst skulle jag sjunga också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Det är nog att jag är så jävla lat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Inte speciellt missnöjd med mitt utseende men min mage är jau inte särklit nöjd med. Kunde varit lite slankare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Jag skulle vilja vara lite längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Jag skulle vilja vara lite längre. Jag också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 (redigerad) Jag är nog mest missnöjd med min vikt och mitt utseende. Mitt skratt är fult enligt mig också. Men vikten jobbar jag på. Tränar på gym 4 dagar i veckan, brukar gå 30 minuter och/eller cykla 40 minuter i högt tempo. Går oftast en timmes promenader på kvällen också samt att jag försöker äta så nyttigt som möjligt. Redigerad 8 maj, 2006 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Med min lite runda mage. Men nu när man tränar med juniorer så blir det hårdare tag och tror att magen är borta snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Rösten skulle jag tro... om man spelar in sig och sen lyssnar.. usch, man låter ju helkonstig :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 (redigerad) Hmm, jag gillar det mesta numera Jag har lite rund mage, inte den manligaste rösten, och även lite klena ben.... Men inte bryr jag mig det minsta om det! Redigerad 8 maj, 2006 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Min mage och min vikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Gillar som tydligen många fler här inte mitt utseende, dock inget fel på magen den försvann för typ 2 år sedan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Själv gillar jag inte min röst Samma här, hatar min röst, mörk, tråkig, seg och skittråkig, man måste anstränga sig extremt för att låta lite glad tex. när man säger ett skämt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dexy Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Min näsa. Ibland döljer jag den, ibland visar jag den bara för att jävlas och för att få folk att tänka "Fan vad jag hatar den, måste han visa upp den så?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Jag däremot gillar min vikt! 92 stolta kilon; BIFF! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Är rätt nöjd med mig själv, visst, man har en liten mage men den är inget större bekymer. Är inte 'tjock' precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts