rabarben Skrivet 8 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 (redigerad) Jag har varit där och det stämmer inte. Han har väl erfarenheter från sitt eget bostadsområde... JA JAG VILL LEVA JAG VILL DÖÖÖÖÖÖ! I SKÅÅÅÅÅÅNE! Redigerad 8 maj, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Jag vill bo i Miami åter runt och jag ska flytta dit när jag blir äldre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Malmö i Sverige i utlandet skulle det nog varit Monaco eller Miami. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 (redigerad) Skånegatan, söder, no doubt. Sedan skulle jag vilja flytta söderut vid högre ålder och läppja högkvalitativt vin vid en strandkrog; gubbsjukt ögnandes yppiga små damer från min plats vid terassen där jag kan höra hur stammisarna därinne avnjuter utsökta måltider till tonerna av Dean Martin. Sedan skulle jag vilja att en albatross flög ner och doppade sin näbb i mitt vin. Jag skulle greppa tag i dess näbb, tvinga den mot uteplatsens hårda fotfäste och successivt vridna nacken av den. De ypigga små damerna skulle därefter gripa mig eftersom de var undercoversnutar som jobbade för albatrossarnas överlevnad [ja, albatrossar kommer vara över hela Europa när jag är gammal], och vi skulle ha hett sex i patrullbilen, där jag skulle sitta i handklovar och stöna. Redigerad 8 maj, 2006 av Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Skånegatan, söder, no doubt. Sedan skulle jag vilja flytta söderut vid högre ålder och läppja högkvalitativt vin vid en strandkrog; gubbsjukt ögnandes yppiga små damer från min plats vid terassen där jag kan höra hur stammisarna därinne avnjuter utsökta måltider till tonerna av Dean Martin. Sedan skulle jag vilja att en albatross flög ner och doppade sin näbb i mitt vin. Jag skulle greppa tag i dess näbb, tvinga den mot uteplatsens hårda fotfäste och successivt vridna nacken av den. De ypigga små damerna skulle därefter gripa mig eftersom de var undercoversnutar som jobbade för albatrossarnas överlevnad [ja, albatrossar kommer vara över hela Europa när jag är gammal], och vi skulle ha hett sex i patrullbilen, där jag skulle sitta i handklovar och stöna. Ja, det är väl tur att någon har sinnet i behåll iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 HAHA!, kolla: ni lantisar kan inte ens skapa en poll Självklart vill jag bo i en RIKTIG stad dvs: Stockkholm. Föri malmö pratar de så weird och i GBG heter alla glenn. Därför är Stockholm bäst. Hahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Vote : Småstad orka annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 (redigerad) Vote: Småstad. Bor i småstad och vill bo kvar. 16 km utanför inner-Stockholm. Redigerad 8 maj, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Trivs bra i den byn jag bor i, önskar dock att det var närmare till pubbar/inneställen etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Har det inte funnits en sån här poll för nåt tag sen? Men jag kanske har fel? Jag brukar ha fel ganska ofta... För att hålla mig OnT så säger jag Vote: By Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Jag trivs bra i förorten med mina förortsboys. Men jag när jag blir lite äldre ska jag flytta in istorstan grabbar. Sedan ska jag bort från Sverige och ha det bra någon annan stans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Jag vill komma ifrån Ödeshög... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Jag vill komma ifrån Ödeshög... :'( Hahaha! Bor det folk där? Fan, minns när jag va ute och övningskörde med syrran så drog vi till grönna för att köa lite polkagrisar. Sen blev det att fortsätta norr ut så vi drog till Ödeshög. Ni har sjukt coolt "Centrum" förövrigt.. Typ Konsum och en skoaffär eller vad det nu va. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dexy Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Ska flytta till NYC efter gymnasiet. Där ska jag förhoppningsvis tillbringa resten av mitt liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Vote: By.. Bor i by och trivs här.. Fast det är ändå ganska dött.. Well, i survive....... HAHA!, kolla: ni lantisar kan inte ens skapa en poll Självklart vill jag bo i en RIKTIG stad dvs: Stockkholm. Föri malmö pratar de så weird och i GBG heter alla glenn. Därför är Stockholm bäst. I Skåne pratar vi inte alls konstigt.. Det är bara du som är lite annorlunda.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 9 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 I skåne pratar man skitfint... så det så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Vote: På landet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 I skåne pratar man skitfint... så det så. Okej, typ lika fint som danska. Kan inte du skriva vad skottkärra heter på skånska !? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 (redigerad) Okej, typ lika fint som danska. Kan inte du skriva vad skottkärra heter på skånska !? Hoppas att du förstår att bara för man bor i skåne så pratar inte alla likadant. Har bara hört en person säga rullebör, och det var min farfar när han var full. Redigerad 9 maj, 2006 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 9 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Okej, typ lika fint som danska. Kan inte du skriva vad skottkärra heter på skånska !? Teehee... det heter rullebör! Men det säger nästan ingen. Eller jo på senaste tiden har jag börjat säga det. Eftersom jag är så in i helvete stolt plus att det är lättare att säga. --- Skånska=Danska? Pratar Henrik Larsson danska? Pratar Zlatan danska? Pratar Peps Persson danska? Skulle inte tro det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts