rabarben Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 (redigerad) Var vill ni helst bo? Vote: Småstad. Jag bor i en liten by 5-7 minuter utanför Helsingborg. Det är bra EDIT: Vafan hände med min poll? Söta moderatorer... ändra detta till en poll: Småstad Storstad By Landet Redigerad 8 maj, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Trivs faktiskt bra i denna döa håla..Trelleborg typ småstad finns inget o göra alltid dött men vafan det e ju trellehulla =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 HAHA!, kolla: ni lantisar kan inte ens skapa en poll Självklart vill jag bo i en RIKTIG stad dvs: Stockkholm. Föri malmö pratar de så weird och i GBG heter alla glenn. Därför är Stockholm bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Jag bor i en By typ Alla känner alla Bästa stället du kan bo på Nära till vattnet och allt Bästa stället på sommarn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Olika ställen i olika delar av livet. Barn->landet ungdom/vuxen->storstad 40-60->villaområde 60+ -> i en medelhavsby, italien kanske. Det är så jag helst vill bo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Var vill ni helst bo? Vote: Småstad. Jag bor i en liten by 5-7 minuter utanför Helsingborg. Det är bra EDIT: Vafan hände med min poll? Söta moderatorer... ändra detta till en poll: Småstad Storstad By Landet Sådär tror jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Vote: Storstad. Bor i småstad nu (ca 35 000 inv.) och är trött på småstadslivet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Wtf? skrev inte jag i en sån här poll för mindre än en månad sen? Jag bor helst i innerstaden (Linköping). Just nu bor jag på landsbygden ca. 3 mil därifrån och det är inget vidare. Men vi ska flytta till Linköping inom ett par år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 I Ystad, en vacker liten stad. Nejmen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Storstad. Helst Stockholm, Paris eller New York. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Skulle inte tycka om att bo som i stockholm eller nån sån stad... men det är kul att åka dit ibland.. så nej, usch.. inte storstad.. småstad skulle jag vilja bo i och det gör jag också.. en liten by skulle jag heller inte vilja bo i... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Storstad, gärna Dubai, den staden verkar ha en härlig blandning av arabisk och västländsk kultur. Samtidigt vill jag bo i en by, jag vill bo på flera ställen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Storstad me villor. Som typ LA eller Miami... Eller i utkanten av en svensk storstad! Vill ha lyxen av en stor kåk, OCH att ha nära till alla inneställen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Var finns Ö, eller räknas det som på landet? Storstad duger bra, men en egen Ö skulle inte vara fel på heller ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 8 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Sådär tror jag? Du är soet Stellehell! Fattar inte det här nya systemet när man ska göra poll... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Skulle vilja bo i en storstad fast det finns ju inte i Sverige. Paris skulle jag nog vilja bo i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Skulle vilja bo i en storstad fast det finns ju inte i Sverige. Paris skulle jag nog vilja bo i. Där finns det ju bara bögar och baguette affärer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Där finns det ju bara bögar och baguette affärer. Jag har aldrig varit i Paris, men jag tror du har fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Olika ställen i olika delar av livet. Barn->landet ungdom/vuxen->storstad 40-60->villaområde 60+ -> i en medelhavsby, italien kanske. Det är så jag helst vill bo. Skulle nog också kunna tänka mig att bo på det sättet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Där finns det ju bara bögar och baguette affärer. Jag har varit där och det stämmer inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts