R2D2 Skrivet 10 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Tack igen! Men jag gillade inte namnet på bilden! Eller så menade han bara att det är hifs kit - hifs avatar-kit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Eller så menade han bara att det är hifs kit - hifs avatar-kit Woops... trodde det stod Hifskit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Woops... trodde det stod Hifskit! Eller så menade han hif-skit. Förmodligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Någon som har en extra host att dela med sig av. Blir synd om stackars Beffo.se om vi hostar för mycket. Alla kanske kan gå ihop och köpa nån billig hosting Oja jag kan stå för servern har php och mysql Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Beffo Webbhotell har uppgraderat sin mjukvara nu. Senaste PHP och nya Apache 2.2.2. Era signs kommer att fungera felfritt från och med nu när uppgraderingarna är klara. Ha det bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Tack igen! Men jag gillade inte namnet på bilden! Haha, ja, jag menade HIF- skit. Humdum, fungerar inte 90x90? Bilden blir ju messed upp när forumet förminskar den till 80x80. Jag får förminska den sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Haha, ja, jag menade HIF- skit. Humdum, fungerar inte 90x90? Bilden blir ju messed upp när forumet förminskar den till 80x80. Jag får förminska den sen. Man kan ha 90x90, men han har väll skrivit in 80x80 istället :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Hur går det med servern SlewMe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 (redigerad) Hur går det med servern SlewMe? Den blev klar redan igår då jag skrev inlägget. Kan inte rapportera några driftstörningar hittills. Såg dock nu att det var fel på era signs, har åtgärdat detta. Redigerad 11 maj, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Den blev klar redan igår då jag skrev inlägget. Kan inte rapportera några driftstörningar hittills. Såg dock nu att det var fel på era signs, har åtgärdat detta. Nice, tack för hjälpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Hur går de R2D2? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Har haft problem med att få igång mysql på min egen dator. Men jag kom på att jag kan jobba direkt mot beffo, så jag har precis börjat. Själva systemet är uppe ikväll/imorgon och registrering/bilduppladdning är uppe imorgon/måndag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Nu behöver jag hjälp. Ska ha 3 stycken teman som finns när jag släpper första delen. Mallar finns här. Det ska vara samma tema/bild på alla 3. Skicka png (utan text, ingen transparens) till mig på msn. Finns jag inte på din lista redan, skicka ett pm med adressen. Först till kvarn, men jag väljer dom snyggaste också. Så lägg ner lite tid (dock vore det bra om dom var klara 2 inatt). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Hmm får väl fixa lite då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Nu är själva scriptet klart. Enda problemet är att jag måste få hjälp av SlewME/Sebbe med en sak, och han är inte online. Så det kommer upp runt lunch imorgon, då borde SlewME ha loggat in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Ärrtvå! Visa min och riddarförklara mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 (redigerad) Här är den. Funkar inte som bild än, ska trixa med en sak. Men det funkar i alla fall. Annat som är kvar är nummer i listan och tid man spelade låten. Men det kommer. *edit* Nej, det kommer inte inatt. Ska sova när som helst. Är i alla fall för trött för att göra något vettigt. Fortsätt göra teman nu i alla fall. 3 bilder sammanlagt, 1 med varje mall. Mallarna är exakt den storlek som bilden ska ha också. Inte 1px större, inte 1px mindre. Redigerad 14 maj, 2006 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Om det är någon som är bra på apache2 och mod_rewrite, skicka ett pm. Det är allt som är kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 How's it going, matey? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Eftersom ingen har lust att hjälpa till med mod_rewrite så händer just nu ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts