Siana Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Kommer det bli sen att man kan requesta sånna här av er? Skulle då vilja ha en med hiflogo http://img172.imageshack.us/img172/8977/hifspela0yn.jpg ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Kommer det bli sen att man kan requesta sånna här av er? Skulle då vilja ha en med hiflogo När allt är fixat med scriptet så kommer man lätt att kunna ladda upp sina egna, så ja. Men inte nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Picos klar nu: http://www.beffo.se/johlin/sigs/pico_sign.png Ska fixa i helgen så att man kan ladda upp egna och skaffa en egen sig. En påse gelehjärtan också till SlewMe som ger mig/oss extra utrymme på beffo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 (redigerad) Har suttit och petat ihop en som R2 är schyst och plockar ihop nu =) Vart lite tajfs med avstånden o dyl. men nu är det fixat =) Så nu har jag dne som sig, dags att spela ltie nya låtar =P Redigerad 9 maj, 2006 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Har suttit och petat ihop en som R2 är schyst och plockar ihop nu =) Vart lite tajfs med avstånden o dyl. men nu är det fixat =) Japp. Ni ser resultatet i hans sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Hade lite tråkigt så jag testade att göra en.. Vet inte om de fanns nån regel mellanrum och sånt.. ajja (säg till om den duger så laddar jag upp en utan text..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Hade lite tråkigt så jag testade att göra en.. Vet inte om de fanns nån regel mellanrum och sånt.. ajja (säg till om den duger så laddar jag upp en utan text..) Ska fixa i helgen så att man kan ladda upp sina egna, då kan du ladda upp den. Däremot så tror jag inte att den följer någon av mallarna (ska posta dom sen), så du får ändra lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Ska fixa i helgen så att man kan ladda upp sina egna, då kan du ladda upp den. Däremot så tror jag inte att den följer någon av mallarna (ska posta dom sen), så du får ändra lite. Ookaj.. gött mos! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 (redigerad) http://img172.imageshack.us/img172/8977/hifspela0yn.jpg ? Jag älskar dig! Är det bara att lägga in den i signaturen? Hur gör man? Redigerad 10 maj, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Jag älskar dig! Är det bara att lägga in den i signaturen? Hur gör man? Den är inte en last.fm sign, det är bara en bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Den är inte en last.fm sign, det är bara en bild. Aha... ok Men hur fixar man det? Om någon kan säga det så blir jak en klad hest! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Aha... ok Men hur fixar man det? Om någon kan säga det så blir jak en klad hest! Du får gärna läsa igenom topicen innan du frågar. Som jag har sagt, så ska jag i helgen fixa så att det bara är att ladda upp sin bild, skriva sitt last.fm-namn och kryssa i om man vill dela med sig av bakgrunden eller ej så är det klart sen. Så du får ha lite tålamod och vänta några dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Du får gärna läsa igenom topicen innan du frågar. Som jag har sagt, så ska jag i helgen fixa så att det bara är att ladda upp sin bild, skriva sitt last.fm-namn och kryssa i om man vill dela med sig av bakgrunden eller ej så är det klart sen. Så du får ha lite tålamod och vänta några dagar. Okey dokey. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Innan du gör det, rabarber- pojken, säg till mig. Den där bilden har dålig kvalitet, jag ska fixa det sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Innan du gör det, rabarber- pojken, säg till mig. Den där bilden har dålig kvalitet, jag ska fixa det sen. Okej min älskade! Du menar när R2D2 har gjort sin lilla grej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 (redigerad) När ändå Santa is in town. http://files.upl.silentwhisper.net/upload4/hifskit.png Hoppas att din webbläsare klarar png. Redigerad 10 maj, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 När ändå Santa is in town. http://files.upl.silentwhisper.net/upload4/hifskit.png Hoppas att din webbläsare klarar png. Det gör väl alla (förutom lynx och liknande)? Bara det att IE inte visar dom med transparens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Det gör väl alla (förutom lynx och liknande)? Bara det att IE inte visar dom med transparens. Mjo, det var det jag menade. Jag var bara lite lat av mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 För tillfället har är det driftstörningar på Beffo vilket resulterar i att alla signs inte alltid kommer att fungera som de ska. Problemet lär vara åtgärdat snarast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 När ändå Santa is in town. http://files.upl.silentwhisper.net/upload4/hifskit.png Hoppas att din webbläsare klarar png. Tack igen! Men jag gillade inte namnet på bilden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts