the-copy Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Klicka på min sign så fattar du vad det är.. Aha .. så det handlar alltså om statistik över vilka låtar man lyssnar på? Låter ganska onödigt i mina öron Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Aha .. så det handlar alltså om statistik över vilka låtar man lyssnar på? Låter ganska onödigt i mina öron Det hela är att du ska visa folk vad du lyssnar på just nu så du slipper säga vad du lyssnar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Får man va betatestare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Får man va betatestare? Ni som bara kan betatest men inte photoshop göra sig ej besvär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Tänkte väll att jag kände igen den där.. http://www.beffo.se/johlin/sigs/stellhell_sign.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Tänkte väll att jag kände igen den där.. http://www.beffo.se/johlin/sigs/stellhell_sign.png Tänkte göra om Bi-skinet först, men vingarna ser fucked up ut på dom. Inte visste jag att du lyssnade på Bitpop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 (redigerad) Tänkte göra om Bi-skinet först, men vingarna ser fucked up ut på dom. Inte visste jag att du lyssnade på Bitpop. Jo för fan Har den del låtar/chipdisks Redigerad 9 maj, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dexy Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 (redigerad) *BORTA* Redigerad 9 maj, 2006 av Dexy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 StellHell, du borde fixa kanterna på din bild lite, så den blir mindre taggig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Jo.. alphatransparents ftw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Jo.. alphatransparents ftw Png funkar ej med R2's script. men om man vet hur man gör går det att få softare kant på gif med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Png funkar ej med R2's script. men om man vet hur man gör går det att få softare kant på gif med. PNG funkar finfint men inte transparent än. KalleR: gjort nån design än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 StellHell, du borde fixa kanterna på din bild lite, så den blir mindre taggig? Det va bara en test.. Ska göra om Myran(GiZmo vet vilket jag menar). Väntar dock tills PNG funkar med transparant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Väntar dock tills PNG funkar med transparant. Jag vet faktiskt inte om det kommer att gå. Men annars kan man ju bara fylla i med forumets bakgrundfärg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 (redigerad) Jag vet faktiskt inte om det kommer att gå. Men annars kan man ju bara fylla i med forumets bakgrundfärg. Bara det att forumet har 2 olika bakgrundsfärger Redigerad 9 maj, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Bara det att forumet har 2 olika bakgrundsfärger Irriterande, det var ju marginellt. Varför har man gjort så dumt tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 En liten förhanstitt på en som Frenzy har gjort. http://www.beffo.se/johlin/temp/frenzy_sign.png Vet att t.ex. R:et i KoRn ser mobbat ut, men det ska jag fixa om jag klurar ut hur. Någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Irriterande, det var ju marginellt. Varför har man gjort så dumt tro. Vette fan, men innan låg posterna så nära varandra, och då passade det med varierande färg. Nu så är det dock mellanrum imellan, och färgskillnaden är så pass låg så man borde kunna ta bort det. Kanske hultan går in och ändrar på det om man frågar lite snällt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 (redigerad) Vette fan, men innan låg posterna så nära varandra, och då passade det med varierande färg. Nu så är det dock mellanrum imellan, och färgskillnaden är så pass låg så man borde kunna ta bort det. Kanske hultan går in och ändrar på det om man frågar lite snällt? Den chansen är tyvärr = 0. Hultan gillar inte mig, så någon annan får fråga. Redigerad 9 maj, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Kommer det bli sen att man kan requesta sånna här av er? Skulle då vilja ha en med hiflogo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts