R2D2 Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Har med lite google-hjälp och lite klurighet lyckats lista ut hur man gör egna Last.fm-signaturer, utan att ha premium och sånt krafs. Jag sköter all kodning, men jag behöver lite hjälp av någon som kanGöra fina bakgrundsbilder till det i photoshopHar webhosting och kan hosta det här (behövs php och mysql)Några som vill betatesta (brukar bli en hel del som vill, men det är bra om man använder last.fm ofta(KalleR?))Någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Kan hjälpa till med photoshop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Betatestar gärna. Sen kan jag kanske hjälpa till med Photoshop på ett hörn, men det är nog bättre om du väljer andra, mer efarna framför mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Jag kan hjälpa till med Photoshop- bakgrunder. Ser att det är flera som redan anmält sig, men det är väl bara bra om det kommer många bakgrunder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Räkna själv hur många låtar / dag som passerar mina öron så fattar du rätt fort att jag inte gör mycket annat. Klar plats som beta testare, och kanske även lite PS hjälp om det är så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Jag betatestar och photoshoppar gärna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 (redigerad) P-C: Vi har snackat på msn, så du vet. Pico: Absolut. Vill du göra nån så skicka mig ett pm. Ju fler bakgrunder desto bättre. Siana: Säg till mig på msn. *ädit* StellHell: Skicka mig ett pm du också... ..och Mikolan, du med. Börjar bli så många photoshoppare. Alla som vill, gör en bild, hur ni vill. Min tanke är att det ska vara ett par med Top-5 listor och en med bara låten som spelas just nu. Viktigt också att avstånden mellan alla låtar i listan är lika stort, annars blir det problem. Redigerad 8 maj, 2006 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 P-C: Vi har snackat på msn, så du vet. Pico: Absolut. Vill du göra nån så skicka mig ett pm. Ju fler bakgrunder desto bättre. Siana: Säg till mig på msn. *ädit* StellHell: Skicka mig ett pm du också... ..och Mikolan, du med. Börjar bli så många photoshoppare. Alla som vill, gör en bild, hur ni vill. Min tanke är att det ska vara ett par med Top-5 listor och en med bara låten som spelas just nu. Viktigt också att avstånden mellan alla låtar i listan är lika stort, annars blir det problem. In your dreams. Ne, men jag kan inte det. Hultan har slarvat bort mina PM rättigheter, och min Inkorg och Utkorg är spårlöst försvunna. Så något PM lär du inte få av mig på ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 (redigerad) In your dreams. Ne, men jag kan inte det. Hultan har slarvat bort mina PM rättigheter, och min Inkorg och Utkorg är spårlöst försvunna. Så något PM lär du inte få av mig på ett tag. Lägg till mig på msn då. *snip* Redigerad 8 maj, 2006 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 (redigerad) Jag kan hjälpa till med allt som har med Photoshop att göra och jag kan göra Beta-testa En smart grejj kanske är att beta testa den här grejjen på olika webbläsare som Opera, FF, IE 7B, IE6 osv. Redigerad 8 maj, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Jag kan hjälpa till med allt som har med Photoshop att göra och jag kan göra Beta-testa Som alla andra (förutom StellHell), skicka ett PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 (redigerad) Börjar bli så många photoshoppare. Alla som vill, gör en bild, hur ni vill. Min tanke är att det ska vara ett par med Top-5 listor och en med bara låten som spelas just nu. Viktigt också att avstånden mellan alla låtar i listan är lika stort, annars blir det problem. Du får gärna säga hur stor bakgrunden ska vara. Gärna i px eller cm ... EDIT: Har skickat pm. Redigerad 8 maj, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Så. Börjar räcka med betatestare nu. Egentligen med photoshoppare också, men om någon har gjort något supersnyggt så går det också. Ni som bara kan betatest men inte photoshop göra sig ej besvär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Här får ni lite previews på betaversioner eller nåt sånt. StellHell (både musiken och bilden): http://www.beffo.se/johlin/sigs/stellhell_sign.png P-C (både musiken och bilden): http://www.beffo.se/johlin/sigs/akaast_sign.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 (redigerad) Här får ni lite previews på betaversioner eller nåt sånt. StellHell (både musiken och bilden): http://www.beffo.se/johlin/sigs/stellhell_sign.png P-C (både musiken och bilden): http://www.beffo.se/johlin/sigs/akaast_sign.png Vad menar du med både musiken och bilden? Är det de som har gjort bilderna? Redigerad 8 maj, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Vad menar du med både musiken och bilden? Är det de som har gjort bilderna? StellHell har gjort fjärilen, och det är också hans musik som syns och uppdateras på bilden (tiden är 2 timmar fel, jag vet). Samma sak med P-C's. Jag har kodat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Last.FM? wtf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Last.FM? wtf Klicka på min sign så fattar du vad det är.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Någon som har en extra host att dela med sig av. Blir synd om stackars Beffo.se om vi hostar för mycket. Alla kanske kan gå ihop och köpa nån billig hosting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Någon som har en extra host att dela med sig av. Blir synd om stackars Beffo.se om vi hostar för mycket. Alla kanske kan gå ihop och köpa nån billig hosting Kommer att hojta om det blir för mycket. Kör på tills dess. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts