Mr Mister Skrivet 1 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 Nu när man har klarat storyn, så är det kanske inte så roligt att bara leta efter paket eller hoppa på hopp. Om ni vet några roliga saker man kan göra så skriv det här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bens Skrivet 1 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 gör så att du får många snutar efter dig...sno sen fbi bilarna och pansarvagnarna av dom.Döda sen allt som kommer i din väg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 1 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 kör med top fun bilen, typ rc baron, det är skit kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 1 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 TA Apachen och skjut ner alla "Reklam flygplan" med Missilerna, Det blir en grym explosion! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 1 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 DILDO-DODO.. *hehe* Själv åker jag runt och köper allt jag kan, och så rånar jag affärer.. Och jagar polisen (och blir jagad av dem..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 Jag åker med huntern, bara springer runt på gatorna och skjuter folk,bilar etc etc eller börjar jag om på en ny fil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 9 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2003 Jag flyger upp på nå tak...köper sniper å skjuter alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 9 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2003 Hoppar upp på taket på en bil och "cruisar" runt och skjuter alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 9 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2003 Du kan ju göra som jag. Leta efter nya ställen att slakta poliser på! Jag vet bara ett ganska bra änsålänge och det är taket på amunation på andra ön... Man måste hoppa upp dit (eller flyga) Då köper jag fullt med vapen och sedasn går jag upp det finns liv där... Sen om det börjar ta slut så hoppar jag ner och köper Armor i ammunation.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts