Great Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Tjena! Någon som har ett savegame precis när Espresso 2 go uppdraget är avklarat? Har sökt både här på forumet och på google. Men det enda jag hittar är 100% savegames. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Great Skrivet 9 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Tjena! Någon som har ett savegame precis när Espresso 2 go uppdraget är avklarat? Har sökt både här på forumet och på google. Men det enda jag hittar är 100% savegames. Har fixat det nu och klarat ut Gta 3. Ni kan lika gärna låsa den här topicen nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Har fixat det nu och klarat ut Gta 3. Ni kan lika gärna låsa den här topicen nu Det behöver man inte göra? Offtopic:Spelar du fortfarande GTA3?, inget illa men det är ju inte så många som gör det nu mera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Great Skrivet 10 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Nä efter att jag klarade ut det så tröttnade jag ganska snabbt. Längtar efter GTA LCS och Scarface nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Om jag hade haft GTA 3 hade jag lätt spelat det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts