syyyg Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 (redigerad) I Americas Armys tränings"banor" så ska man göra skriftliga prov och jag har försökt nu ett antal gånger men blir aldrig godkänd. så om någon vet svaren till dom här proven så är jag tacksam om någon sa dom . Skriv gärna vilka svar som e till vilket prov så blir det inte så krångligt Redigerad 8 maj, 2006 av syyyg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 (redigerad) MEN SYYYG!!! Lyssna på vad gubbarna säger i stället Och GOOGLE is your friend. hittade bland annat detta.. MEDIC TRAINING svar: 1.a 2.a 3.a 4.c 5.c 6.b 7.a 8.b 9.d 10.b 11.a 12.e 13.a 14.c 15.c 16.a 17.a 18.d Control Bleeding 1.b 2.b 3.a 4.b 5.c 6.d 7.a 8.c Treat Shock 1.b 2.d 3.b 4.c 5.b 6.b 7.b SPECIAL FORCES SF AVWID 1.b 2.b 3.c 4.a 5.a 6.a 7.a 8.c 9.d 10.a 11.d 12.b 13.b 14.c 15.b Redigerad 8 maj, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 8 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 MEN SYYYG!!! Lyssna på vad gubbarna säger i stället Och GOOGLE is your friend. hittade bland annat detta.. Sökte på google men jätteshyst tack så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Har också problem där, fast inte skriftliga.. När man ska göra hinderbanan så ska man ju sen göra på tid.. Hur många vändor ska man göra? :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 8 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Har också problem där, fast inte skriftliga.. När man ska göra hinderbanan så ska man ju sen göra på tid.. Hur många vändor ska man göra? :/ Bara en och jag tror att man ska följa samma färg på pinnarna hela tiden. Sen när du gjort sista hindret så spring bara framåt.( Om du misslyckas med nåt hinder så måste du göra om det hindret men då hinner du typ inte:P) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Aha.. man måste göra samma färg på pinnarna, visste jag inte Tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Aha.. man måste göra samma färg på pinnarna, visste jag inte Tackar. Haha, ägd Jag slutade med AA för någon månad sen, men känner för att börja på nytt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Ahhh... proven Minns första gången då man sket i att lyssna, och instruktören bara säger: "Ok, time for your test" och man själv går typ: " " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Ahhh... proven Minns första gången då man sket i att lyssna, och instruktören bara säger: "Ok, time for your test" och man själv går typ: " " Hahaha Som skolan i värkligheten då då Jag klarade iaf SF-proven med 70% Rätt, men jag lyssnade en hel del också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D.E Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Men oj vad svår träningen var då. Not. Varför inte bara lyssna på gubbfan ist för att fuska dig igenom?. Aja. Det enda jobbiga är E and E-träningen på SF-delen. Den där man ska smyga igenom ett stort jäkla område utan att bli upptäckt. Kanske vi GTAsajtare som lirar A.A kan lira lite tillsammans nån gång? Vad har ni i honor? Har 31. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 98 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D.E Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 98 Zomg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Haha, ägd Jag slutade med AA för någon månad sen, men känner för att börja på nytt Spelade för ett ganska bra tagsedan då jag klarat alla träningar och hade ganska fin rank, hoppas accountet finns kvar då. Om du känner för att börja igen låt mig för jag ska nog fixa det igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Jag blev "utbildad" sniper på det ^^ Men jag blev kickad från SF, för att jag inte lydde dom Medic blev jag nästan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Jag blev "utbildad" sniper på det ^^ Men jag blev kickad från SF, för att jag inte lydde dom Medic blev jag nästan Därför du heter Sniper på gta sajten? Nu fick jag sån damn lust att spela igen *INSTALLERAR* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts