MiRRe Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 (redigerad) När jag ska modda bilar i img tool ja ni vet ju hur man gör, så söker jag på tex turismo.txd så finns det ingen alltså det kommer inte fram något. Jag har testar jätte många men ingen finns fattar inte varför =S Någon som vet varför det e så? EDIT:Kunde hitta en när jag skrev stora bokstäver och bilens förkortning men hittar inte dom jag behöver..väldigt mysko. Redigerad 8 maj, 2006 av MiRRe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Har du öppnat gta3.img? då trycker du på F2, sen skriver du la bara in namnet... Detta kan du, till och börja med, föska med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 8 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Har du öppnat gta3.img? då trycker du på F2, sen skriver du la bara in namnet... Detta kan du, till och börja med, föska med.. För det var ju inte det jag först gjorde..Jag har testat det och det går ju inte det e därför som jag skriver... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Du är antagligen ute och vinglar i Player.img öppna GTA3.img (dir) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 8 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 (redigerad) Du är antagligen ute och vinglar i Player.img öppna GTA3.img (dir) Jag e ju inte det...C/Program/Rockstar games/Gta San andras/models/Img tool/Gta3.img...e inte det rätt? Redigerad 8 maj, 2006 av MiRRe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Prova C:/Program/Rockstar games/Gta San andras/models/GTA3.img Och foldern ska innehålla ''gta3.dir'' också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 8 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 (redigerad) Prova C:/Program/Rockstar games/Gta San andras/models/GTA3.img Och foldern ska innehålla ''gta3.dir'' också Nu blir jag förvirrad för det finns ingen sådan..=/ Finns ingen gta3.dir EDIT:Jahapp nu verkar det funka Redigerad 8 maj, 2006 av MiRRe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Nu blir jag förvirrad för det finns ingen sådan..=/ Finns ingen gta3.dir EDIT:Jahapp nu verkar det funka Oj då, mitt misstag.. GTA3.dir, finns bara till GTA III OCH VC.. Sorry! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 10 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Oj då, mitt misstag.. GTA3.dir, finns bara till GTA III OCH VC.. Sorry! Hehe det e lugnt letade inte efter den så det gör inget =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts