MiRRe Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Jo jag har alltid velat sitta på bänkar och annat som alla NPC gör men det går ju inte men finns det e mod till det? Om någon vet så skriv vad den heter annars e det svårt o hitta =P Eller om ni vet vart den finns lägg gärna upp länk. Sedan vill jag också kunna prata med folket som går runt så man får lite "stämning" ibland säger dom saker men inte ofta och om det finns en mod till det så skulle det ju vara väldigt kul =) Hoppas nån vet om det finns överhuvudtaget så man kan sluta tänka på det hihi, Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Jo jag har alltid velat sitta på bänkar och annat som alla NPC gör men det går ju inte men finns det e mod till det? Om någon vet så skriv vad den heter annars e det svårt o hitta =P Eller om ni vet vart den finns lägg gärna upp länk. Sedan vill jag också kunna prata med folket som går runt så man får lite "stämning" ibland säger dom saker men inte ofta och om det finns en mod till det så skulle det ju vara väldigt kul =) Hoppas nån vet om det finns överhuvudtaget så man kan sluta tänka på det hihi, Tack npc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 (redigerad) npc? Non player character... Redigerad 8 maj, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 8 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Non player character... Precis..Trodde man sa så även i San andreas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Precis..Trodde man sa så även i San andreas! Kan man väl... men man brukar säga ped eller pedestrian. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 8 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Kan man väl... men man brukar säga ped eller pedestrian. Jaha okej jag har tagit NPC från the sims 2 eftersom man säger så på deras forum men det e ju samma sak så =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Tror inte det finns någon sån mod till SA Men så småning om kommer det väl nog någon sån mod antar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 8 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Tror inte det finns någon sån mod till SA Men så småning om kommer det väl nog någon sån mod antar jag Får verkligen hoppas att det gör det..för jag själv tycker det skulle vara skit kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Får verkligen hoppas att det gör det..för jag själv tycker det skulle vara skit kul! Egentligen är det inte så svårt gjort, det är bara att hitta nyckeln i Main.scm som hör till sitt animationerna så lägger man den på valfri kontroll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 8 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Egentligen är det inte så svårt gjort, det är bara att hitta nyckeln i Main.scm som hör till sitt animationerna så lägger man den på valfri kontroll. Jo e man kunnig så e det väl inga pronlem..e man som mig då e det Svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Jag har också letat efter en liknanade mod, och är man som jag så är det också svårt. Hoppas att det finns/kommer at finnas en sådan mod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 BTW, ingen som vet om det har kommit en sådan mod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 BTW, ingen som vet om det har kommit en sådan mod? Nope, inte vad jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Nope, inte vad jag vet. Någon borde göra eller ha gjort en. Men men, bara att hoppas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Kan ge mig på ett försök sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Kan ge mig på ett försök sedan. Skitbra! Då kanske det kan vara med i gta-sweden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Skitbra! Då kanske det kan vara med i gta-sweden! Tack för idén. Kommer inte att lägga ut en öppen release på den då, den kommer endast att vara med i GTA: Sweden. Man behöver 60 posts eller mer på Modarkivet.se för att ta del utav GTA: Sweden. Ni har Rabarbern att skylla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Tack för idén. Kommer inte att lägga ut en öppen release på den då, den kommer endast att vara med i GTA: Sweden. Man behöver 60 posts eller mer på Modarkivet.se för att ta del utav GTA: Sweden. Ni har Rabarbern att skylla Yay! Me is teh hatobjekt. Nej men det är bra. Så får vi fler medlemmar på forumet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Lånar topicen nu nä vi ändå snackar GTA: Sweden. Kommer ni att köra med installeringsprogram eller måste man göra allt själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Lånar topicen nu nä vi ändå snackar GTA: Sweden. Kommer ni att köra med installeringsprogram eller måste man göra allt själv? Vi håller på att försöka skaffa ett bra program. Men vi hittar inte riktigt. Till den slutgiltliga versionen ska det finnas en autoinstalleriallafall. Hur det blir med dessa har jag ingen aning om. Vi gör vårt bästa iallfall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts