sebbe947 Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 (redigerad) Hej. Skulle ni kunna berätta i vilken fil , och på vilken rad etc. etc. man ändrar hastigheten? Har laddat hem en F1-bil men jag vill köra överdrivet snabbt med den Redigerad 8 maj, 2006 av sebbe947 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Hej. Skulle ni kunna berätta i vilken fil , och på vilken rad etc. etc. man ändrar hastigheten? Har laddat hem en F1-bil men jag vill köra överdrivet snabbt med den Vilket spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 8 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Gta San Andreas, har sett att man gör det i handling-filen, men var!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 (redigerad) Hej. Skulle ni kunna berätta i vilken fil , och på vilken rad etc. etc. man ändrar hastigheten? Har laddat hem en F1-bil men jag vill köra överdrivet snabbt med den Ett anonymt tips... Använg Handlig editor eller San Andreas Ultimate Editor. Handling Editor San Andreas Ultimate Editor Föstår du... Men akta för vad du sätter in för siffror Redigerad 12 maj, 2006 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 16 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Tack... Har inte riktigt fattat hur man gjorde innan, tills jag såg "Load handling.cfg".. Ska testa det nu.. Tack.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts