Marijx Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Finns det någon karta där det är utmarkerad vart alla filmrullar finns någonstans eller måste man leta efter varenda själv som en jävla idiot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Gamefaqs står iallafall en guide till var dom finns... ingen karta tyvärr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Jag har, jag har! (Dock bara nån som har scannat, hittade när jag googlade runt lite...) Brooklyn Hells Kitchen New Jersey Little Italy 1 Little Italy 2 Midtown De lilla svarta grejerna som ser ut som filmrullar och det står siffror på är filmrullar... Men det verkar bara vara det som finns i nuläget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts