Jazz Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Man måste ju bara älska Festis helsköna reklam för Fiestis deluxah ! Sen är ju Cilic Bang så grymt kass att den är kul, lika så Vodafone/Telenor, fast den är mer töntig. what da ya think? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 (redigerad) Fiestis Delux EDIT:http://festisivan.blogspot.com/ Redigerad 7 maj, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Comhemreklamen där den lilla tjejen slår ner sina snabbmakaroner från bordet bara för att hon inte fick bredband. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 (redigerad) Coop Forum-reklamen med barnet i bilen som säger: Näe! Jag tappar allt nu asså! Så jävla skön! Haha! ^^ Redigerad 7 maj, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Den för hyresgästföreningen. De spelar pingis så säger snubben: -Vet du, jag har aldrig förstått varför hyresgästföreningen är så bra. [tjejen går ut ur rummet och ställer sig utanför dörren] -Har du kul nu? Spela pingis ensam? [killen servar pingisbollen och den ramlar ner på golvet] -Näe... inte alls kul. -Då ska du veta hur kul det är att slåss mot hyreshöjningar och levnadsändringar utan en kollektiv hyresgästförening. -Nej, usch.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Ingen aning. Troligen någon med... well... humor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Coop Forum-reklamen med barnet i bilen som säger: Näe! Jag tappar allt nu asså! Så jävla skön! Haha! ^^ Håller med till 100%!... Den rösten är skön också ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 7 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Fiestis Delux EDIT:http://festisivan.blogspot.com/ Hahahah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Ingen alls, dom förstör bara filmer/serier... hatar all reklam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 (redigerad) Lotto-reklamen är rolig. Redigerad 7 maj, 2006 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Hur kan man ha en favorit reklam? Jag hatar dom alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Eftersom jag inte tittar på tv så vet jag inte vad som finns, det som kommer upp i huvudet är väll den lilla saken som pratar roligt, lotto reklam tror jag det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Den för hyresgästföreningen. De spelar pingis så säger snubben: -Vet du, jag har aldrig förstått varför hyresgästföreningen är så bra. [tjejen går ut ur rummet och ställer sig utanför dörren] -Har du kul nu? Spela pingis ensam? [killen servar pingisbollen och den ramlar ner på golvet] -Näe... inte alls kul. -Då ska du veta hur kul det är att slåss mot hyreshöjningar och levnadsändringar utan en kollektiv hyresgästförening. -Nej, usch.. Jag hatar alla reklamer, men den där är rolig. Men den bästa är säkerhetsdörr reklamen när massor med djurgårdare sjunger i en trapp och en bajare sitter innanför en dörr. När berättar rösten säger: Säkerhetsdörrar från Dalen, stänger ute Oljud, brand och tjuvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Öhm, ja, ehm, e-hrm, tja, eeh, hmpf...well... Ingen. I guess? OBSERVERA: GUESS: GUESS: (what's that? (deep below)) (Deep below=) I GUESS: GUESS: GUESS: ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 (redigerad) Tycker faktiskt att det finns en hel del med roliga reklamer, några exempel: Den där man får se en skotta fram sin bil och sedan tar upp nyckeln trycker på knappen och bilen bredvid låses upp . Sen gillar jag "Jag tappar ju allt nu bebisen" Men min absoluta favorit, som jag helt ärligt börjar gapskratta när jag ser, är den däringa ICA reklamen där "snygg-Lars" kastar upp varorna i hyllan och sedan ska han den andra göra det och slänger den i skallen på Stig (chefen). Redigerad 8 maj, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Peter Stormare som Vdub är ganska kul. "It's time to un-pimp ze auto". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Tycker faktiskt att det finns en hel del med roliga reklamer, några exempel: Den där man får se en skotta fram sin bil och sedan tar upp nyckeln trycker på knappen och bilen bredvid låses upp . Sen gillar jag "Jag tappar ju allt nu bebisen" Men min absoluta favorit, som jag helt ärligt börjar gapskratta när jag ser, är den däringa ICA reklamen där "snygg-Lars" kastar upp varorna i hyllan och sedan ska han den andra göra det och slänger den i skallen på Leif (chefen). Stig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Coop Forum-reklamen med barnet i bilen som säger: Näe! Jag tappar allt nu asså! Så jävla skön! Haha! ^^ Hatar igentligen alla reklamer eftersom man ser dem en miljon ggr under ett program..men det e fan bäst alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Öhm, ja, ehm, e-hrm, tja, eeh, hmpf...well... Ingen. I guess? OBSERVERA: GUESS: GUESS: (what's that? (deep below)) (Deep below=) I GUESS: GUESS: GUESS: ? Lay off ze crack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Coop Forum-reklamen med barnet i bilen som säger: Näe! Jag tappar allt nu asså! Så jävla skön! Haha! ^^ yeah, gillar inte reklam för det förstör serier och filmer. men om någon jag gillar är det fan denna, humor i den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts