MiRRe Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Min bror hittade detta och tävlade mot andra man fick liksom vara med först simmade han sen cykla sen sprang men vi hittar inte det igen någon som vet och kan visa på karta? Har letat jätte länge men hittar inte..kunde varit kul ju =) Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Vid stranden, Jag tror att det ska stå en kyckling där vid 21:00 eller 09:00 vet inte riktigt säkert. (Det är stranden Santa maria troro jag den heter) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Den finns på Santa Maria Beach nära tornet som finns på bryggan som går ut i vattnet. Inte den bryggan som man kör på när man dödar superstjärnan, utan bara den med ett torn längst framme. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 7 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Alltså jag kan inte hitta det överhuvudtaget...tiden är mellan 21:00 och 09:00 men hittar ingen ring att gå in i eller gubbe eller ngt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Men du kan väl söka lite! Finns ju massvis med sånna här trådar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 7 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Jag hittar ingen iaf rabarben! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Jag är snäll idag. -----> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 7 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 (redigerad) Jag är snäll idag. -----> Fan va schysst du e tack så JÄTTE mycket EDIT:en sak till, hur vet man vilken dag det är i spelet, ja jag e trög har sagt det nån ggr men =P För det står att man kan göra dom Lördag o söndag men jag vet inte vilken dag det e=P Redigerad 7 maj, 2006 av MiRRe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Fan va schysst du e tack så JÄTTE mycket EDIT:en sak till, hur vet man vilken dag det är i spelet, ja jag e trög har sagt det nån ggr men =P För det står att man kan göra dom Lördag o söndag men jag vet inte vilken dag det e=P Tryck fram ministatsrutan, det står vilken dag det är längst ner. Mon Tue Wed Thu Fri Sat Sun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Svamp-Svensson Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 När du inte är i något fordon så trycker du på knappen som gör att man ser stats, alltså hur mycket fat, muscle ,stamina man har. Längst ner i den rutan står det de tre första bokstäverna på den dagen det är: mon=måndag tue=tisdag wed=onsdag thu=torsdag fri=fredag sat=lördag sun=söndag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 8 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Tryck fram ministatsrutan, det står vilken dag det är längst ner. Mon Tue Wed Thu Fri Sat Sun Thnx allihop det var till stor hjälp alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
r2obx Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Du kan ju vara med i ett liknande lopp på stranden vid rullstolen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Du kan ju vara med i ett liknande lopp på stranden vid rullstolen.Palomino Creek, ..Väldigt rolig tävling, har bara gjort den 1gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
r2obx Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Palomino Creek, ..Väldigt rolig tävling, har bara gjort den 1gång Japp, och den är väldigt lätt att klara med svävare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 8 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Japp, och den är väldigt lätt att klara med svävare Gjorde den första gången igår o vann, utan fusk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
r2obx Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Gjorde den första gången igår o vann, utan fusk... Jorå det går ju också Det är väl tre grenar på MT också eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 8 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Jorå det går ju också Det är väl tre grenar på MT också eller? MT? Fan vad jag e trög..vet säkert vad det e men jag kommer inte på det =/ Men den jag gjorde vid fishers lagoon var simma,cykla,springa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
r2obx Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 (redigerad) MT? Fan vad jag e trög..vet säkert vad det e men jag kommer inte på det =/ Men den jag gjorde vid fishers lagoon var simma,cykla,springa Skrev fel, menade Mount Chilliad. Redigerad 9 maj, 2006 av r2obx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 10 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Skrev fel, menade Mount Chilliad. Aha tänkte på det senare men det loppet visste jag om =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Det loppet vid Palomino creeks strand tog 11 minuter för mig och göra . Snacka om lång tävling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts