diarrehampus Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Funderar på att dreva om min cykel om det går Typ bara byte bakdrevet Tror ni att det fungerar? Lägger upp bild på pärlan sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 I really don't get a shit, men jag hejar på dig. Go for it, Picachu..... ....Vad gör man när man drevar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 7 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 (redigerad) Ähh Jag orkar inte dreva skiten Förresten, jag kan ju dreva om min gamla trickcykel när jag orkar Redigerad 7 maj, 2006 av diarrehampus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 (redigerad) Ähh Jag orkar inte dreva skiten Förresten, jag kan ju dreva om min gamla trickcykel när jag orkar I really don't get a shit, men jag hejar på dig. Go for it, Picachu..... ....Vad gör man när man drevar? Redigerad 7 maj, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 I really don't get a shit, men jag hejar på dig. Go for it, Picachu..... ....Vad gör man när man drevar? hahahah lol! drev = typ kugghjul som kedhan går på, dreva för att det ska bli, trögare/lättare att trampa (man brukar inte dreva om cyklar)möjligtvis om man kör singlespeed kanske ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts