Tiger Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Nej, det inte att "bara ändra lite i kontrollen". Det krävs ombyggnad av hårdvara också. Hur kunde då Microsofts kontroll funka att bara koppla in till datorn utan någon installation då? Någon särskilt avancerad ombyggnad lär det ju inte ha varit av PS3:an heller, och ett så stort företag som Sony borde kunna ha tillräckligt med folk för att fixa det på nolltid. Men visst, jag kan ha fel, är inte så särskilt insatt i detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Nintendos presskonferens om två minuter. Finns att se här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Lite besviken blev jag när jag ser att EA har med FIFA 07 på deras lista men inte NHL 07 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 RadiuZ: Du glömde lista de 3 Final fantasy XIII spelen som Square-Enix visade upp med en häftig trailer på den första. (Mer om det i Final Fantasy tråden) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 9 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 RadiuZ: Du glömde lista de 3 Final fantasy XIII spelen som Square-Enix visade upp med en häftig trailer på den första. (Mer om det i Final Fantasy tråden) De offentliggjordes väl igår på Square-Enix konferans? Listan är från innan E3. Orkade inte se hela Sony-saken igår natt, men såg resten idag. Metal Gear Solid 4 kommer bli så bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Nintendos presskonferens slutade nyss... OMFG! Högtalare i handkontrollen... och rörelsesensor i nuchuken! Kan knappt vänta tills dom visar upp dom där sista GC-spelen (förra veckan sa en från Nintendo att de utvecklar fler spel till GC, som ännu inte utannonserats). STARFOX DS säger jag bara...drägel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Alldeles riktigt min käre Pico, det släpps den 31 maj eller något. I Staterna ja, i Europa släpps det 26 maj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Rörelsesensor har Sonys handkontroll också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 (redigerad) Gamereactor testar Wii Efter jag har läst den artikeln blev jag mer sugnare på en Wii. Spelglädien verkar ju vara på topp iallfall. Redigerad 9 maj, 2006 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 9 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 (redigerad) GTA IV kommer endast till 360 "Major announcement about one of greatest franchsies of all time." Says its so exciting that he has to take his shirt off. Shows Halo 2 tatto--GRAND THEFT AUTO IV tatoo on other arm. Grand Theft Auto IV October 16 to Xbox 360 ONLY. http://www.gamespot.com/e3/e3story.html?sid=6149698 edit: Inte sant, Microsoft-killen som sa det måste ha menat att trailern är exklusiv eller nåt sånt. Redigerad 9 maj, 2006 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 GTA 4 TRAILER ska finnas uppe på xbox live marketplace men jag kan inte ta den nu eftersom jag tankar ner Halo3 trailern och det går oehört slött Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 GTA IV kommer endast till 360 "Major announcement about one of greatest franchsies of all time." Says its so exciting that he has to take his shirt off. Shows Halo 2 tatto--GRAND THEFT AUTO IV tatoo on other arm. Grand Theft Auto IV October 16 to Xbox 360 ONLY. http://www.gamespot.com/e3/e3story.html?sid=6149698 Det vore fan helt... ******************************* att bara släppa nästa GTA till XB360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Det vore fan helt... ******************************* att bara släppa nästa GTA till XB360. Håller med. Visserligen har jag och föredrar xbox o xbox 360. Men det är tråkigt att playstation spelarna och pc spelarna inte får spela ett nytt mästerligtspel av Rockstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 9 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Det vore fan helt... ******************************* att bara släppa nästa GTA till XB360. Hur kan R* bara svika alla Playstation-ägare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Hur kan R* bara svika alla Playstation-ägare? Tyvärr är pengar svaret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Vad hände? Rockstar skrev ju nytt kontrackt med Sony som sa att de fick släppa sina andra GTA spel till andra konsoller och GTA4 blev PS3 exlusivt. Har det gått ut innan spelet ens blivit klart eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 9 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Tyvärr är pengar svaret Ja tyvär, MSoft köper upp hela spelmarknaden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Var det inte så att GTA: San Andreas var PS2-exlusivt ganska långt in på 2004, tills man plötsligt ändrade sina intentioner ifrån Rockstars sida? This could be one of thoose situations. Rätta mig om jag har fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 ... Dessvärre kommer nog EA Games hinna före med det. Fyfan, tänk om EA Games och Microsoft slår ihop sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Kan bara säga lol. GTA PÅ PS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts