Arman Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Finns att se från Ciné.se. Diskuttera gärna trailern... har ni några höga förväntningar? Filmen har premiär den 28 juli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 ...sällan särskilt stora förväntningar på kommersiella filmer... ...aldrig särskilt stora förväntingar på filmer som bygger på serier... ...sällan några stora förväntingar på filmer om återkomster... ...ALDRIG några stora förväntingar på filmsamarbeten USA och Australien emellan... ... ? ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Ser så dålig ut!. BaTmaN BeGinS! SuPerMan ReTurns! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Ingen förväntningar, ser tråkig ur. Man ryste inte direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Så tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Som vanligt börjar filmerna bra, men i slutskedet är alla filmer från hollywoodträsket sig lika. Jag blir hela tiden imponerad av alla snyggt skriva artiklar och texter. GJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrFilth Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 (redigerad) Det enda som gör filmen någorlunda intressant är att Kevin Spacey är med. Edit: Bryan Singer också, filmen kanske blir duglig iallafall Redigerad 7 maj, 2006 av DrFilth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Verkar...dålig..gillar inte superman heller så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Arman, jag undrar bara, varför denna ständiga hänvisning till Ciné? Sidan är kvalitativ och bra på många vis, javisst, men vad bygger din "hysteri" kring den på? Är du medarbetare på sidan, eller wass? Undring. Undring. Undring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Arman, jag undrar bara, varför denna ständiga hänvisning till Ciné? Sidan är kvalitativ och bra på många vis, javisst, men vad bygger din "hysteri" kring den på? Är du medarbetare på sidan, eller wass? Undring. Undring. Undring. Ja, det är han väl? Tja, jag har inte sett filmen än så jag tycker det är för tidigt att säga "den kommer suga" eller något då enligt mig det inte går om det inte är så att det är en "indipendent"-film från Tjeckien. Men han dräkt såg lite för "läder" ut för mig. Men även ifall jag inte ser den på bio kanske jag hyr den eller skaffar den på annat håll... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 7 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Arman, jag undrar bara, varför denna ständiga hänvisning till Ciné? Sidan är kvalitativ och bra på många vis, javisst, men vad bygger din "hysteri" kring den på? Är du medarbetare på sidan, eller wass? Undring. Undring. Undring. Ja, jag är nyhetsredaktör på Ciné. Men ni behöver självklart inte se detta som reklam. Jag tipsar ju er bara om en trailer till en efterlängtad film, dock från vår sida. Det är ni som avgör om ni tycker det är hänvisning... Jag kan lika gärna tipsa er om att besöka MovieZine men jag tycker den inte är lika bra som Ciné. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Usch, bort. Hatar Superman. Ultraman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Alltså ... . Batman Begins är ju samma film fast med ny teknik right. Superman Returns är alltså friskapande, helt nytt manus dvs? Låter lika spännande som en King Kong 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Batman Begins är ju samma film fast med ny teknik right. Superman Returns är alltså friskapande, helt nytt manus dvs? BB är samma film... som den första med Michael Keaton? Nope. --- Mäh. Gillar inte Supermannen. Läderlappen är coolare. Punkt. Don't do that. - Rufus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Superman är kass. Bu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Stålmannen är ju, i särklass, den fjantigaste superhjälten någonsin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Stålmannen är ju, i särklass, den fjantigaste superhjälten någonsin. How dare you? Vad är det som är fjantigt med att kunna hoppa in i en telefonkiosk och sedan vispa runt där inne och sedan komma ut i tajta trikåer (som alla superhjältar... Grrr.) och en jättesexig mantel?`På bara en sekund typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 8 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Meningen med att göra "Batman Begins" var för att det inte fanns en riktig Batman-film som ännu har varit rent baserad på serietidningen från DC Comics. Det var också därför som "Batman Begins" blev en succé - alla fans uppskattade den. Den enda påhittade karaktären var Rachel Dawes spelad av Katie Holmes. Hon sänkte verkligen filmen rejält men det var ändå acceptabelt. Och när vi kommer till "Superman Returns" så har man väntat nästan 30 år på att en uppföljare till 1978:s "Superman: The Movie" ska komma, och nu när den gör det kommer den bli en storsuccé, inte bara för dess höga budget men också för huvudpersonen som visas som en amerikansk ikon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Själva trailern var bra, och i slutet skrattade jag för kom i håg ett skämt från toaboken. (ni som läst den vet vad jag menar ^^) Gillade batman mycket, var väldigt kul att se den och allt.. men denna, nej, tror inte jag kommer gilla den. Men alla fans kommer säkert digga den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 (redigerad) Stålmannen är ju lite fjantigt, men när man var liten var han über. Jag har stora förväntningar eftersom jag antar att de hade ganska stor budget till den här filmen, och att de kan lite mer om specialeffekter (som en sån här film kräver) än när den senaste filmen kom. Jag ska komma med en edit efter jag har sett trailern. Jag har hört att de var tvungen att förminska hans penis, för den såg för stor ut genom den tajta dräkten, kan det stämma? Edit: Trailern var inte mycket att ha. Redigerad 8 maj, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts