Thernfrid Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Hej, Kan någon förklara hur man gör på Life´s a beach, man kommer till Stranden så står det, gå fram och snacka med DJ.en så säger man Y eller N, men sen då ? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Du ska svara Ja, sen ska du dansa... du ska trycka på rätt knapp när den är i ringen där nere. Om du får tillräckligt bra poäng så får du ta hennes bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Thernfrid Skrivet 7 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Jag säger Yes, så säger hon, Let´s Dance, men där kommer inga ringar ingeting ? :s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Jag säger Yes, så säger hon, Let´s Dance, men där kommer inga ringar ingeting ? :s Det kommer inga ringar, det kommer knappar som ska föreställa knapparna på kontrollen (PS2). Ringen är i mitten och när dom knapparna kommer till ringen ska du trycka på det den föreställer. Vänta bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Thernfrid Skrivet 7 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Men det kommer ju inga knappar heller ? :s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Du ska trycka yes och sen yes igen sen kommer ringar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Men jag förstår inte problemet. Tryck bara på Yes (du kan väl engelska?) sen efter ett tag så kommer det knappar. Har du ens tittat? Eller frågar du bara för skoj? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Thernfrid Skrivet 7 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Jag har nu klarat uppdraget, problemet var att jag inte förstog att man skycka Y efter att hon sagt "Let´s Dance" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Jag har nu klarat uppdraget, problemet var att jag inte förstog att man skycka Y efter att hon sagt "Let´s Dance" Du hade problem med den lättaste delen av detta uppdrag. Kan du beskriva känslan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Thernfrid Skrivet 7 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Jo det var en otrolig känsla, rolig du är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Det problemet hade faktiskt jag också. Jag försökte kanske 5 gånger innan jag fattade hur man skulle göra. Sen tog det mig ungefär 7-10 gånger att klara dansen! Lätt det svåraste uppdraget första gången! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Jo det var en otrolig känsla, rolig du är Det måste kännas härligt för dig. Jag kan förstå känslan. Tack förresten, inte för att det var meningen, men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robin0909 Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Du ska klicka y hela tiden (yes) sen ska du dansa när hon säger *ok let's see what you got* sen ska du få mer än 2500 poäng sen ska du ta bilen till ett garage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Du ska klicka y hela tiden (yes) sen ska du dansa när hon säger *ok let's see what you got* sen ska du få mer än 2500 poäng sen ska du ta bilen till ett garage No shit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wopido.inc Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Vänta bara tills du kommer till "San Fierro"... Eller för att inte tala om "Las Venturas". Jag har inte kommit dit än, när kommer man dit, efter vilket uppdrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts