Siana Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Och om du skulle bestämma dig för att lyssna på musik nån dag så är det tough luck. Bra med större spelare då. Nu hängde jag inte riktigt med. Jag får ju plats med allt som är värt att lyssna på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Nu hängde jag inte riktigt med. Jag får ju plats med allt som är värt att lyssna på? Jag försökte, med lite ironi, påpeka att Dylan inte är musik. Eller att det är rätt trist med bara en artist på. Men whatever floats your boat :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 128 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 8 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Men skapa en ny poll för dom som har över 1GB om ni ska vara så pessimistiska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Men skapa en ny poll för dom som har över 1GB om ni ska vara så pessimistiska. Gett upp nu eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 • 1gig.. Räcker för mig.. Använder den knappt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Har en liten på 128MB, fick den i julklapp BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Har en ipod video 60 gig...Mycket pro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 iPod nano 2gb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 8 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Gett upp nu eller? Jag satt i skolan när jag skrev det, men om du vill kan jag ju börja mot-argumentera igen. Ok, det ÄR gay att rösta 1Gig+ om man har 100 GB. Ok, det ÄR lika slarvigt som att ha dåliga svar ifall man frågar om husets storlek. Ok, det ÄR helt enkelt dåliga svars-alternativ (speciellt det sista). Ok, det ÄR jag som viftar med vita flagga för att jag är för lat för att argumentera, och min svenska-lärare gav mig IG på argumentation så jag är nog inte bra på att argumentera heller. Men vill du fortsätta så bring it on! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Oh fyfan vad osmidigt! Inte det minsta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dexy Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Jag satt i skolan när jag skrev det, men om du vill kan jag ju börja mot-argumentera igen. Ok, det ÄR gay att rösta 1Gig+ om man har 100 GB. Ok, det ÄR lika slarvigt som att ha dåliga svar ifall man frågar om husets storlek. Ok, det ÄR helt enkelt dåliga svars-alternativ (speciellt det sista). Ok, det ÄR jag som viftar med vita flagga för att jag är för lat för att argumentera, och min svenska-lärare gav mig IG på argumentation så jag är nog inte bra på att argumentera heller. Men vill du fortsätta så bring it on! Fick ni betyg på argumentation? (btw, det heter 'svensklärare') Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Ok, det ÄR jag som viftar med vita flagga för att jag är för lat för att argumentera, och min svenska-lärare gav mig IG på argumentation så jag är nog inte bra på att argumentera heller. Nej, du är väl bara dum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 8 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 (redigerad) Fick ni betyg på argumentation? (btw, det heter 'svensklärare') Förvirrad ! Våran svensklärare/svenska-lärare säger att det heter svenska-lärare. Baboo. Ja, vi fick betyg på argumentation, jag hade för djurförsök, och min öppning var "Du tycker ju att djur är gulliga, fatta vad gulliga dom blir i smink". Så jag fick inte G. @P-C: Mina lärare säger jämnt att jag ä r smart, men nu är det ju motbevisat och jag kan sova lugnt. Redigerad 8 maj, 2006 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Jag försökte, med lite ironi, påpeka att Dylan inte är musik. Eller att det är rätt trist med bara en artist på. Men whatever floats your boat :'( Men jag har ju inte bara Dylan! Dylan, Leonard Cohen, Franz Ferdinand, Arctic Monkeys, Hello Saferride, John Lennon, The Beatles, sedan ett par strölåtar... Men jag har i princip hela Dylans Diskografi. Och allt får plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 En liten pryl på 256 MB, räcker gott och väl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Ca 6 cm lång var den Men ni menade minnet? 512 MB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Nej, du är väl bara dum. Du gör mig aldrig besviken P-C. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 8 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Du gör mig aldrig besviken P-C. Även OM det är sant så är alla mot en fusk! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 http://www.otlob.com/compareprices.asp?GroupID=19913 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts