Patrik Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Skaffa en iPod. Dom kanske är lite överprisade, men det är värt det. Designen är kanon. Nano kanske är lagom för dig då? Skaffa en 4gb så räcker det ett tag. Använd inte iTunes bara, bättre med Sharepod, eller ml_pod om du har winamp. Hm, vilken iPod ska man ta, och vad kostar dom? Vad händer om jag använder iTunes? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 1 GB . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 (redigerad) Dåliga röstnings allternativ, och det heter GB :'( Jag har en iPod Mini 6GB. @Patrik: iTunes är ett låthanterings program, precis som Windows Media Player. Men man kan lägga in låtar i iPod och en passlig iPod kostar väl 1000 - 2000 kroner om jag minns rätt Redigerad 7 maj, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Har ingen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 JOS MP-120 1gb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Hm, vilken iPod ska man ta, och vad kostar dom? Vad händer om jag använder iTunes? :'( Kolla på pricerunner, men en nano på 4gb får du betala runt 2000 för. En iPod Video 30gb kostar 2700. Välj hur mycket du behöver. Itunes är bara allmänt dåligt. Segt, trist och allmänt dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 7 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Dåliga röstnings allternativ, och det heter GB :'( Finns det bara folk som klagar eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Har ingen, men har tänkt köpa en iPod Nano. Men jag har hört att iPod's batterier är väldigt dåliga så jag är inte riktigt säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 En Creative Zen Micro 6 GB, otroligt bra och prisvärd spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Har ingen, men har tänkt köpa en iPod Nano. Men jag har hört att iPod's batterier är väldigt dåliga så jag är inte riktigt säker. Nejdå. Nanos räcker i 14 timmar ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 1 gig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Finns det bara folk som klagar eller? Japp, det där gigg kanske det inte var fel på men 1GB + Det är ju som att någon skulle göra en poll: Vilket är dit favorit rymdklod Jupiter Pluto Mars Tellus Saturnus Fast det finns många fler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 7 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Japp, det där gigg kanske det inte var fel på men 1GB + Det är ju som att någon skulle göra en poll: Vilket är dit favorit rymdklod Jupiter Pluto Mars Tellus Saturnus Fast det finns många fler Men orka skriva alla GB storlekar som finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Jag har värsta budget-mp3spelaren. Creative MuVo 512 MB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 (redigerad) Men orka skriva alla GB storlekar som finns. Dagens ungdoms mest kända ord "Orka!" Kanske 1 - 10 GB, 11 - 20 och 21+ ? Skulle ju också kännas gay att trycka 1gig + om man skulle ha 100GB Redigerad 7 maj, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 128 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Dåliga röstnings allternativ, och det heter GB :'( Jag har en iPod Mini 6GB. @Patrik: iTunes är ett låthanterings program, precis som Windows Media Player. Men man kan lägga in låtar i iPod och en passlig iPod kostar väl 1000 - 2000 kroner om jag minns rätt Jag vet, använder det. . R2D2: ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 7 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Dagens ungdoms mest kända ord "Orka!" Kanske 1 - 10 GB, 11 - 20 och 21+ ? Skulle ju också kännas gay att trycka 1gig + om man skulle ha 100GB Dagens gamlingars mest kända ord "Gay!" Varför känns det gay att rösta på 1gig + om man har större än 1 GB? Inte en piss bögigt tycker jag. Har man hundra GB och inte vill rösta på 1gig + så behöver man inte rösta heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 128 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Vote: Har ingen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts