Maimstream Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Svara och skriv, själv har jag en som är 512 MB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 512 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 256 mb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 4G borde finnas med jag har 4Gig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 7 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 1Gig +(plus) betyder 1 Gig eller större... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D.E Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Har en iAudio M5 20 gb. Mycket nöjd med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Jag har ingen ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 2 gigs-iPod Nano. Räcker för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 512,men funderar på att skaffa en med hårddisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 512 på m3:n, 512 på mobilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 (redigerad) Fler alternativ borde finnas. Själv har jag 4GB. Vote: 1Gig +. Redigerad 7 maj, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Just nu har jag en fjärde generationens iPod, 20 gb. Men den ska jag sälja till pappa (han ska ha den till stereon i bilen och fjällstugan), så då blir det en Video 30gb. Inte för att jag behöver video eller 30gb, men för att det är najs med färgskärm, särskilt när jag spelar gameboy på den på lektionerna (iPodlinux är coolt). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 512mb. Måste skaffa en ny, får inte plats med allt. Har någon nåt tips? Typ iPod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 En röd sandisk på 256mb. Fin liten manick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 (redigerad) Mitt inlägg bör börja med en stor bokstav men jag rättar inte till detta. iPod monokrom 20gb. 6,66 av dessa gigabyte är upptagna. Patrik, slå till och köp en iPod. Det enda rätta en man i din situation skulle göra. Redigerad 7 maj, 2006 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 512mb. Måste skaffa en ny, får inte plats med allt. Har någon nåt tips? Typ iPod? Skaffa en iPod. Dom kanske är lite överprisade, men det är värt det. Designen är kanon. Nano kanske är lagom för dig då? Skaffa en 4gb så räcker det ett tag. Använd inte iTunes bara, bättre med Sharepod, eller ml_pod om du har winamp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Min lilla apparat rymmer 1GB. Kanske skulle jag nöja mig bättre med något större utrymme, men jag klagar inte högt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Denna pollen är ju rätt vettig ^^ Själv har jag en 256MB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 7 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Denna pollen är ju rätt vettig ^^ Själv har jag en 256MB Första berömmet jag får här på länge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Har en iPod mini 6Gb. Jag är väldigt nöjd med den, har aldrig krånglat på något vis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts