MiRRe Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Vilken knapp är det man får av släptet eller kopplar på det? Har glömt för det var ett tag sen jag spelade och körde en lastbil..Så om någon vet så e det bra..=) Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 (redigerad) Vilken knapp är det man får av släptet eller kopplar på det? Har glömt för det var ett tag sen jag spelade och körde en lastbil..Så om någon vet så e det bra..=) Tack! Du backar bara in i den. Den kopplas på automatiskt. Men du måste komma in i den rätt så rakt. Redigerad 7 maj, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 7 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 (redigerad) Du backar bara in i den. Den kopplas på automatiskt. Men du måste komma in i den rätt så rakt. Tänk att det var så enkelt men att man aldrig kommer ihåg..Tack så mkt =) EDIT:Hur får man av dom utan att typ..svänga av dom liksom..! Redigerad 7 maj, 2006 av MiRRe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Tänk att det var så enkelt men att man aldrig kommer ihåg..Tack så mkt =) EDIT:Hur får man av dom utan att typ..svänga av dom liksom..! Det går inte att göra det utan att svänga av dem. Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Prova delete eller end, kanske funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 7 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Okej tack båda två Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 EDIT:Hur får man av dom utan att typ..svänga av dom liksom..! Jag har hört att Alt+F4 ska funka, men jag är inte säker. Pröva åt mig är du snäll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 7 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Jag har hört att Alt+F4 ska funka, men jag är inte säker. Pröva åt mig är du snäll! Testade det gick inte tyvärr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Testade det gick inte tyvärr Gick det att trycka del eller end ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Jag har hört att Alt+F4 ska funka, men jag är inte säker. Pröva åt mig är du snäll! Alt+ F4 stänger ju ner spelet. Inte ens värt att prova.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 7 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Alt+ F4 stänger ju ner spelet. Inte ens värt att prova.. Mitt stängde inte ner sig iaf..för jag testade och inget hände överhuvudtaget så..och del eller end funkade inte heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Jag har hört att Alt+F4 ska funka, men jag är inte säker. Pröva åt mig är du snäll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 8 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Varför stänge inte mitt spel ner sig? Det e ju lättare att stänga det så men det händer inget för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Varför stänge inte mitt spel ner sig? Det e ju lättare att stänga det så men det händer inget för mig Har ditt tangentbord någon knapp där det står "F Lock"? Isåfall, tryck på den en gång och testa sedan igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 8 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Har ditt tangentbord någon knapp där det står "F Lock"? Isåfall, tryck på den en gång och testa sedan igen. Nope har faktiskt ingen sådan knapp konstigt alltså..=/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel_al Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Men det finns ju alt+f4 spärr på san andreas ju... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 9 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Men det finns ju alt+f4 spärr på san andreas ju... Aha där har vi svaret det var ju bra =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Om ditt skrivbord har en knapp som det typ är ett fönster på så är det rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel_al Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Hihi varför försöker ni lura honom nu tror inte det finns en knapp att få av lasten på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 9 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Hihi varför försöker ni lura honom nu tror inte det finns en knapp att få av lasten på. Henne...Men jag provar ändå inget mer som skrivs här för det går inte..fått reda på det nu..men tack gör dom "serriösa" hjälp inläggen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts