emgee Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 (redigerad) Undrar om någon skulle kunna klara av flygskolan åt mig (Spelar ingen roll vilket "pris" du får), eftersom jag är väldigt trött på uppdraget och sen så är jag även lat! Här är savefilen Redigerad 14 maj, 2006 av emgee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wopido.inc Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Du fattar inte hur trött jag var på "Air Raid" innan jag klarade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Fin länk, den går till lunar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emgee Skrivet 14 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Fin länk, den går till lunar. Oj, laddar upp den nån annanstans.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Hehe kommer ihåg den gången man satt med den förbannade flygskolan, tror det tog 3 timmar innan jag klara den eller nått Tvärr så har jag mitt till ps2 så kan inte hjälpa .P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Klarade flygskolan åt dig till slut. Hade lite problem med det faktiskt.. men det gick. http://rapidshare.de/files/20584376/GTASAsf1.b.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emgee Skrivet 20 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Klarade flygskolan åt dig till slut. Hade lite problem med det faktiskt.. men det gick. http://rapidshare.de/files/20584376/GTASAsf1.b.html Tackar tackar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emgee Skrivet 15 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Någon som råkar ha kvar savefilen? :S Jag har en ny dator och jag orkar inte börja om från början med San Andreas.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Förstår inte varför alla har sånna problem med flygskolan, den var ju ganska lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Förstår inte varför alla har sånna problem med flygskolan, den var ju ganska lätt. Jag tyckte inte heller den var så svår, men den var ju lätt svårast av alla skolorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Jag tycker bilskolan i SF var svårare. Sista uppdraget där var ju riktigt jobbig. Man måste egentligen klara flygskolan själv, det gör en verkligen bättre på att flyga, vilket behövs i en del uppdrag efter det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Flygskolan var nog lättast av alla skolor, det var iaf den jag fick 100% först på... Men bilskolan... Den var OTROLIGT svår att få 100% på... (har fått det sen i efterhand...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Flygskolan var nog lättast av alla skolor, det var iaf den jag fick 100% först på... Men bilskolan... Den var OTROLIGT svår att få 100% på... (har fått det sen i efterhand...) Och det känner du att du vill berätta 11 dagar efter det senaste inlägget därför att...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Och det känner du att du vill berätta 11 dagar efter det senaste inlägget därför att...? Tänkte inte på det... Den var ju på denna sida Så jag antog att den inte kunde vara mer än ca 3 dagar gammal... jaja... no damage done Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts