Mateu Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 (redigerad) Vad är det för Hus? Redigerad 7 maj, 2006 av Mateu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 (redigerad) Ligger i närheten av Los Santos flyplats, kommer med karta snart. Eller har du tagit bilden och vill veta vad det e för hus bara? isf är det bara ett helt vanligt hus Karta: http://img207.imageshack.us/img207/8599/litelolkanske4rp.png Redigerad 7 maj, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mateu Skrivet 7 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Ligger i närheten av Los Santos flyplats, kommer med karta snart. Eller har du tagit bilden och vill veta vad det e för hus bara? isf så är det bara ett helt vanligt hus en kompis påstog att det är guvinörens hus:P ville veta om det var så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Området heter iallafall Verdant Bluffs ... men det säger väll ingeting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Det är ju där jag bor, varför tar du kort på mitt hus för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Har för mig att det där huset var något observatorium, men det finns ju inget teleskop eller hur det nu kallas. Annars är det säkert bara ett vanligt hus i Verdant Bluffs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Det är ett observatorium har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Det är en turistplats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Det är en turistplats. Bygger man upp ett sådant ståtligt hus för turister? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Bygger man upp ett sådant ståtligt hus för turister? Om du inte visste det så är det en känd plats på riktigt i LA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Om du inte visste det så är det en känd plats på riktigt i LA Jag vet att dom inte kan bygga i SA, så vad tror du jag syftade på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Jag kan berätta hur det är. Det är ett Observatorium. On ni kollar i början av filmen Terminator 1, där gängmedlemarna träffar Arnold så ser ni att det är samma plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
r2obx Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 en kompis påstog att det är guvinörens hus:P ville veta om det var så. Då hade din kompis ju alltså lite rätt om att det var Guvernören (Arnold Schwarzeneggers) hus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Jag kan berätta hur det är. Det är ett Observatorium. On ni kollar i början av filmen Terminator 1, där gängmedlemarna träffar Arnold så ser ni att det är samma plats. Då hade din kompis ju alltså lite rätt om att det var Guvernören (Arnold Schwarzeneggers) hus. Scary, vilket samman träffande... Finns det inte ett Observatorium vid önen inte så långt ifrån militärbase på ett berg?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts