Siana Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Jag är högerhänt. Men jag är pretty freakin' skilled med vänstern också. Jag fick trots allt använda den flitigt när jag bröt armen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Nej jag kör lite båda. När jag ska kasta någonting så blir det med vänstern. När jag skriver blir det med högern, ja allting är olika på mig. Konstigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Som majoriteten: höger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kow Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Vänster. Yup yup. Men jag är faktiska något av en ambidexter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 VOTE: Högerhänt (Har nog aldrig använt den smileyn i denna poll... ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Höger. Muskler i högra och inga i vänstra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Kastar med vänster... spelar tennis med höger, golf höger. Skriver med höger. Så det får väl bli högerhänt. Använder högern mest. Förrutom när jag ska kasta någonting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts