Everest Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Högerhänt här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Först ska jag säga att jag stör mig vääääldigt mycket på att du särskriver ibland och rätt ibland. Särskilt när du följs av samma ord. Anyways... Jag är högerhänt men håller innebandyklubbor och sådant "fel". Särskriver? Menar du så här? Jag har hundra vänster fotade hundar. Jag har också hundra högerfotade hundar. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Högerhänt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Högerhänt. Det går ju inte att skriva med vänster ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Det är för att vänsterhänta inte är ett gäng jävla skinheads som prackar på folk med järnrör och knytnävar. Vänsterhänt. Och här har vi en som dömer folk p.g.a hur de föddes - vem är det som har fördomar nu? :R Få se dina "jag skämtade ju bara" ursäkter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 (redigerad) *borta* Helt högerhänt, gör allt med högern, finns inget jag gör med bara vänstern. Redigerad 7 maj, 2006 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Saxar hålls, för min del, bäst i högerhanden, medan jag skriver med hjälp av vänsterhanden. Fear my skillz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Höger används mest. Vote: Höger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Höger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Höger i handen, vänster i skallen. Är fullkomligt värdelös på matematik och dess likar. Däremot är jag rätt kreativ av mig. Quoted the truth. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Vote: Högerhänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Hönsterbent. Högerhänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Höger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Quoted the truth. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 (redigerad) Högerhänt för min del.. Utom när jag ska ta på vanten, då blir det höer först, vänster sen, för jag är nog smått starkare i vänster Ganska konstigt faktist Redigerad 8 maj, 2006 av sebbe947 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Höger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Höger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Högerhänt är det enda rätta ju. I alla historier säger ju folk "och jag gav han en rak höger". Jag har aldrig hört någon säga "han gav honom en rak vänster". Därför att man jabbar med vänster och slår raka slag med höger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Skriver gör jag med vänster, men skriver lika bra med högern, men av en vana använder jag vänstern... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Högerhänt. Men runkar, pillar snorkråkor och kliar mig i stjärten med vänstern. Samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts