alexzander Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Jag är väll hyfsat Ambidexter.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Vänsterhänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Vänsterhänt egentligen, men har på senare tid blivit rätt ambidextriös. Om det beror på gitarrspelandet eller inte vettefan, men det är kul iallafall. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Högerhänt...gör "allt" med högern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Hrm, är det inte så att det artistiska och konstnärliga ligger i vänster..? Jo så är det. Vänsterhänta är i regel kreativere än högerhänta, men högerhänta är oftast bättre på tex matte och fysik. Jag är högerhänt. Men är ändå dålig på matte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Höger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Högerhänt. Men runkar, pillar snorkråkor och kliar mig i stjärten med vänstern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Höger i handen, vänster i skallen. Är fullkomligt värdelös på matematik och dess likar. Däremot är jag rätt kreativ av mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Högerhänt. Gör allt med min höger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 HÖGER!!!! FTW!!!!111111 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Högerhänt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Högerhänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Högerhänt, vänsterfotad. Precis tvärtom för mig Som sagt vänsterhänt, men skjuter fotbollen med höger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Jag är vänsterhänt. Har för mig att jag har svarat på den här frågan ett antal gånger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Högerhänt är det enda rätta ju. I alla historier säger ju folk "och jag gav han en rak höger". Jag har aldrig hört någon säga "han gav honom en rak vänster". Det är för att vänsterhänta inte är ett gäng jävla skinheads som prackar på folk med järnrör och knytnävar. Vänsterhänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Extremhöger. Eller ja, vänstern kan fungera ibland. Men sällan. Tro mig - varken kunskap eller kreativitet ligger i vilken hand man väljer att arbeta med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Högerhänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Måste vara den handen som jag klipper med, alltså: Höger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Nu kommer första slaget från motståndarn! Jag blockerar med vänstern och avlåssar en rak höger sen i samma ögonblick kommer motståndarn med en vänsterkrok men min höger tar i motståndarens vänster av ren lycka.. Vote: Höger hent, allt görs med högern.. Knappar, lampknappar, musknappar, tv knappar, forum knappar, mobilknappar, skjort knappar, jack knappar, dator knappar, byxknappar, [HOST]Privata saker[/Host], och när jag skriver Undantag (Left & Right): Tangent knappar, torka mig i röven, gevär (varierar med humör), träning med hantlar, armpressar, tjejens byx knappar, [HOST]Privata saker[/Host] igen, hella upp mjölk (varierar med humör), öppna plånboken.. Hmm.. 0306 Först ska jag säga att jag stör mig vääääldigt mycket på att du särskriver ibland och rätt ibland. Särskilt när du följs av samma ord. Anyways... Jag är högerhänt men håller innebandyklubbor och sådant "fel". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 (redigerad) Höger så klart Finns självklart saker jag kan göra med båda... Redigerad 7 maj, 2006 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts