Patrik Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Är du höger eller vänsterhänt? Vänster här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Jag är höger hänt, men vill lära mig att använda båda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Högerhänt. Men runkar, pillar snorkråkor och kliar mig i stjärten med vänstern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Go WEEST!!! Judisk, vänsterhänt, homosexuell provokatör. ...eller så bara vänsterhänt... vänster, vänster, vänster, vänster, vänster, vänster, vänster, vänster, vänster, vänster, vänster, höger, vänster, vänster Vänster it is. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Vänsterhänt jag vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Höger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Är du höger eller vänsterhänt? Vänster här. Men ändå så har du såna skillz på att måla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Men ändå så har du såna skillz på att måla. Hrm, är det inte så att det artistiska och konstnärliga ligger i vänster..? Vänster, vänster, vänster, vänster... ...vänster, vänster, vänster, vänster... ...vänster, vänster, vänster, vänster. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Högerhänt, vänsterfotad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Höger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Högerhänt. Men runkar, pillar snorkråkor och kliar mig i stjärten med vänstern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Hrm, är det inte så att det artistiska och konstnärliga ligger i vänster..? Vänster, vänster, vänster, vänster......vänster, vänster, vänster, vänster......vänster, vänster, vänster, vänster. ? Ja. Vänsterhänta sägs vara konstnärliga. Vote: left. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Jag är vänsterhänt jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 HÖGERhänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Nu kommer första slaget från motståndarn! Jag blockerar med vänstern och avlåssar en rak höger sen i samma ögonblick kommer motståndarn med en vänsterkrok men min höger tar i motståndarens vänster av ren lycka.. Vote: Höger hent, allt görs med högern.. Knappar, lampknappar, musknappar, tv knappar, forum knappar, mobilknappar, skjort knappar, jack knappar, dator knappar, byxknappar, [HOST]Privata saker[/Host], och när jag skriver Undantag (Left & Right): Tangent knappar, torka mig i röven, gevär (varierar med humör), träning med hantlar, armpressar, tjejens byx knappar, [HOST]Privata saker[/Host] igen, hella upp mjölk (varierar med humör), öppna plånboken.. Hmm.. 0306 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Jag är högerhänt. Men annars måste jag verkligen hålla med okka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Högern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Högerhänt är det enda rätta ju. I alla historier säger ju folk "och jag gav han en rak höger". Jag har aldrig hört någon säga "han gav honom en rak vänster". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Högerhänt, vänsterfotad. Pricis som mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Högerhänt är det enda rätta ju. I alla historier säger ju folk "och jag gav han en rak höger". Jag har aldrig hört någon säga "han gav honom en rak vänster". Men det är ju självklart, man ger en rak höger, och sen en sne vänster. Är vänsterhänt, sades att vänsterhänta var onda förr i tiden och skolades därför om till högerhänta. Min far var vänsterhänt, men nu är han både höger å vänsterhänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts