L_Voll Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Aaaw, de senaste dagarna har varit grymt jobbiga, pga. pollen-allergi. Har vräkt i mig tabletter, tagit ögondroppar, samt sprutar nässpray i ögonen. Jag har också kylt av ögonen med is. Det är bättre nu. Jag är allergisk mot hasselnöt och diverse kärnfrukter, typ äpple också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Är verkligen glad över att inte vara allergisk.. Verkar rätt jobbigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 7 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Är verkligen glad över att inte vara allergisk.. Verkar rätt jobbigt? Det är det. Men man får väl stå ut. ATror jag är allergisk mot Äpplen, bananer och nötterl. Det kliar i gummen när man äter det.Jag får även blåsor på tungan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Jag tål inte friskt gräs. Det här är absolut inte ett sätt för mig att rättfärdiga mig ifrån mina långvariga vistelser vid datorn under somrarna, utan allergin är ett faktum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Hela familjens immunförsvar är på topp. Jag är inte allergisk emot något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 POLLEN!!!!!!!!!! Hatar det! Ögonen kliar och näsan rinner oavbrutet, nysningsattacker är inte heller ovanligt. Även allergisk mot en massa frukter, endel grönsaker, nötter och säkert nåt annat som jag inte kommer på just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Gräsallergiker, lite så där smått störande när man är fotbollsspelare..även om jag klarar mig om jag drogar mig med tabletter osv, men att ligga ner på gräset är ingen bra idé(gissa vilken position jag spelar på? jag är målvakt..)och när jag blir fotbollsproffs om ett par år så är de bästa medecinerna doping-klassade. Haha, ursäkta men... ÄGD Jag är allergisk mot någon slags pollen. Är inte säker på vad. Men det är värre på sommaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Aaaw, de senaste dagarna har varit grymt jobbiga, pga. pollen-allergi. Har vräkt i mig tabletter, tagit ögondroppar, samt sprutar nässpray i ögonen. Jag har också kylt av ögonen med is. Det är bättre nu. Jag är allergisk mot hasselnöt och diverse kärnfrukter, typ äpple också. Du vi har ungefär samma allrgiproblem. Det är bara det att jag är allergisk mot Råsunda också. Men det är du säkert också, bara att du inte vet om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Hela familjens immunförsvar är på topp. Jag är inte allergisk emot något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Många baljväxter och stenfrukter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Nej. Mitt immunförsvar är på 100%. Beep. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Är allergisk mot badsalt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Tycker så synd om er alla som är allergiker. Jag ska nog vara glad att jag inte är allergisk mot något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Tycker så synd om er alla som är allergiker. Jag ska nog vara glad att jag inte är allergisk mot något. Ja de ska du! De suuuuuuuugerrr!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 9 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Nu sitter jag ensam hemma och är sjuk pga pollen! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 .nickel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Hmm, vet inte om jag är allergisk mot något. Möjligen damm men vem är inte det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 choklad,tomat,nöter,morot,paprika,apelsin,banan,päron,äpple, fisk,mandarin,hallon,jordgubb,pollen,pälsdjur. Det finns mer men ja orkar inte räkna upp allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Parfym. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts