Ceone Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Absolut inget. Har varit allergisk mot nötter och apelsiner. But it's gone! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Först nu som jag börjat bli allergisk. Reagerar mot hasselnötter i "rå" form. Nötter hör till samma grupp som äpple så det kan jag inte heller äta. (börjar klia i gummen) Morätter kan jag inte rör vid ens, då börjar det klia. Sen har lite pollen allergi, ögonen kliar lite vid den här årstiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Inte allergisk mot något. Har varit allergisk mot myggbet, de kunde bli skit stora. Men det är borta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Kvalster Gräs pollen Hund Katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Är allergisk mot Timotej, och är smått laktosintolerant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Jepp, mot nyklippt gräs och björkpollen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Pollen och Via (tvättmedel) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 (redigerad) Är allergisk mot Timotej, och är smått laktosintolerant. Är också allergisk mot "Timotej", och hund,kanin,kiwi (Och alla dess släkt frukter^^) och björkpollen.. Kliar som fan NU, köpte ögondroppar igår och använder allergitabletter.. Så det lindrar lite Redigerad 7 maj, 2006 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Ja, mot olika metaler, en viss sorts gräs, pollen & shit. Tårarna rinner när jag kommer i kontakt med dessa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Nötter, mandel, och katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Är inte allergisk mot något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Gräs och katt. Har dock vänjt mig vid katt eftersom min vän har två katter. Har även lite allergi mot pollen och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Nepp, men var allergisk mot pollen förut.. Kanske e det ännu, vet ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Avokado vet jag och myggbet blir ganska stora bara på benen och fötterna inte armar eller så, fattar inte det riktigt men det kanske itne e allergi men annars e jag inte allergisk mot något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Jag är allergisk mot gräs, björk, och vi misstänker katt också Jag kollar nog upp saken efter att vår katt Speedo har lämnat oss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Jag är allergisk mot spam, tykna människor och jobbiga snorungar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Jag är allergisk mot spam, tykna människor och jobbiga snorungar. Vad gör du på detta forumet då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Vad gör du på detta forumet då? Bekämpar min allergi, och som en bonus kan jag straffa tykna människor och jobbiga snorungar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Inget ! När jag var liten var jag allergisk mot appelsiner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts