Martin-123 Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Är du allergisk? Isåfall, mot vad? Själv är jag allrgisk mot pollen och hö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Nickel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Nope, inte vad jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Pollenallergiker... Är känslig mot björkpollen och får klåda i ögonen samt nysattacker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Förutom gift, ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Läkarna sa jag var allergisk mot Gråbo, vet inte om jag är det nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Katt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Nej, var nötallergisk då jag var liten, men inte längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 6 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Katt. Bara katt? Är du inte känslig för andra djur? §Jacker: Jag har exakt samma problem. Det jobbiga är att sesongen för björkpollen har startat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Jordnötter och katter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Katter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Den här förbannade pollenallergin. Sitter här och fräser med näsan och ser ungefär 25% på grund av att mina ögon är helt mördade. Inte kunde jag mysa med tjejen heller eftersom jag är täppt i näsan. Vilket gör situationen förfärlig när det låter så förjävligt när man andas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 (redigerad) Maskrosor och nyklippt gräs. Ett helvete för näsan och ögonen när jag kommer nära det. Redigerad 6 maj, 2006 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Allergisk mot gräspollen och katt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Mot kvalster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Katter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Bara katt? Är du inte känslig för andra djur? Lite allergisk mot våra kaniner, men långt ifrån lika känslig. Märker knappt av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 6 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Lite allergisk mot våra kaniner, men långt ifrån lika känslig. Märker knappt av det. Jag är typ allergisk mot kanin jag med. Eftersom dom äter hö. Själv har jag tre kaniner och plötsligt börjar man bara nysa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 De flästa aspatam besläckdade sötningsmedel och blommor/växter som luktar starkt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts